/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
problemer med tv out!!
Fra : xtrain
Vist : 325 gange
20 point
Dato : 20-06-03 23:24

hej alle sammen..

jeg har lige købt et nVidia GeForce 4TI 4200 med tv out da jed har dvd afspiller i min pc
og gerne vil ha muglighed for at se filmene på mit tv. jeg har heller ik problemer med af køre det over på mit tv.det står bare af ht,det er som om der køre dirgonale streger i baggrunden og dvd filmen står ik rent. jeg køre fra s-vhs til s-vhs.og det er pal..jeg har prøvet at køre fra 60hertz og op til 120hertz. men jeg kan ik få den samme billede kvalitet som min kammarat har.hans står helt ren.. hvad kan jeg gøre???ps.er ny her og har ik haft muglighed for at spare point op så jeg kan desvære kun gi 20p..

Kommentar
Fra : TEXXXAZZ

Dato : 21-06-03 06:14

det er ik point det kommer an på...... vi ska hjælpe hinanden når vi nu ka/tror vi ka...
når du har sat det op ska du vælge sammensat tv out, jeg vil næsten vædde på at du har sat den i opsætningen til s-vhs skærm 2 ska du bare ha som standard skærm på 60 Hertz, og pal for eu.....
håber det kan hjælpe dig
hilsen Michael

go sommer...

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 21-06-03 10:55

ja men lige nu køre jeg med klonet skærm og der står at out put er pal.. jeg kan ikke få noget billede frem på tvèr medmindre at jeg køre klone. ang.hertz har jeg et splinter nyt philips 32" 100hertz.. og hvis jeg går ind på mit grafikkort kan jeg over hovdet ik finde noget med s-vhs indstilling den kan kun køre pal ell ntsc over til mit tv..

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 21-06-03 16:36

nu skal i høre jeg har fundet et program som hedder tv tool.det er ik særlig svært at bruge og det kan få de værste billeder til at stå super rent & skarpt det kan jeg varmt anbefale.. det kan hentes på http://www.tvtool.de..
det var bare det..

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 21-06-03 16:39

ups!! forkert add den rigtige kommer her.. http://www.tvtool.de

Kommentar
Fra : 0raxter

Dato : 22-06-03 08:43

Jeg fik problemer med TV-Out da jeg opdaterede driverene... 30,82 fungerede fint, men da jeg kom op i 40 versionerne gik den helt amok... Anbefaler du lige prøver nogle gamle drivere

Kommentar
Fra : NolleDK2002

Dato : 05-07-03 23:17

Har du prøvet at køre i opløsning 800 x 600 - 60 Hz.Det køre jeg med på mit tv.Og jeg køre også med NTSC på mit arbejde og PAL privat.Og når jeg køre i opløsning 800 x 600 - 60 Hz har jeg ingen problemer overhovedet.