/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Flere Computere ....
Fra : jamera
Vist : 364 gange
46 point
Dato : 20-06-03 19:39

Findes der en "omskifter-boks" så der kan tilsluttes flere Computere til den samme skærm?
og hvis.......forringer den billedkvaliteten??

Problemet er , at jeg prøvede en Tv-tuner-boks til min monitor, men PC'en kører igennem boksen og derved forringes billedet......så hvis man nu kunne skifte over til en direkte forbindelse?

Kommentar
Fra : cad

Dato : 20-06-03 19:54

se her : http://www.midtdata.dk/indexmereinfo.asp?model=CS114 er det sådan en du mener ? giver ok billede ............

Kommentar
Fra : jamera

Dato : 20-06-03 20:05

Tak for hurtigt svar........

jo det kunne godt være sådan en..........men jeg vil ikke nøjes med "Ok" billed, det skal være perfekt....især til den pris!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-06-03 20:17

Jeg ved ikke rigtig om denne kan.
http://www.iogear.com/products/product.php?Item=GCS62&PHPSESSID=20a84a85c2ea22cd1dad6962e157c1ec
set på http://www.edbpriser.dk >Hardware>Switchbox>IOGEAR
Emesen.

Kommentar
Fra : jamera

Dato : 20-06-03 20:29

Interesant..........måske

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 10-07-03 18:38

Du kan få et simpelt program kaldet VNC hvor du ikke behøver en omskiftnings boks,, kun netværk mellem dine computere. programmet skal bare installeres på (alle) dine computer så kan du gå ind fra din computer som har skærm ind på de andre og styre den,, billedet er perfekt - bare søg under VNC på google, jeg guider dig gerne igennem programmet hvis du ikke kan få det helt til at virke...

Joachim

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-07-03 18:50

MaF1a!
Jamera har to computere og een skærm.
Emesen.

Kommentar
Fra : jamera

Dato : 10-07-03 22:04

Jeg har èn computer, én skærm og en TV-Tuner-box ( fra www.thansen.dk )

Problemet er, at billedet fra computeren bliver forringet når det skal igennem boxen, og det skal det hvis man ikke skal pille stik ud og ind hver gang man vil bruge monitoren til TV ( ellers en hammergod idé, og tilmed fremragende billed! bare ikke fra computeren desværre ).......forslag modtages til løsning

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 10-07-03 22:46

Ja emesen,, det er jo hele pointen ved vnc.. der kan du over EN skærm styre og controllere flere computere..

Jamera har du prøvet vnc?

Kommentar
Fra : jamera

Dato : 11-07-03 08:55

Jeg forstår ikke hvad jeg skal med VNC.........jeg har ikke to computere, læs dog hvad jeg skriver i tråd 10-07-03 22:04