/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Scroll bar
Fra : prisme
Vist : 373 gange
70 point
Dato : 20-06-03 10:19

Hej alle.

Jeg har en side, med en I-frame, jeg vil gerne have scroll baren i IE til at være scroll bar for I-framen.

Hvordan gør jeg dette?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-06-03 15:49

Det mener jeg ikke du kan. Men hvis din Iframe fylder 100% i bredden og højden af siden den er lagt på og selve siden med Iframe på er 100% x 100% vil der kun fremkomme scrolbar til din Iframe. Tror jeg nok.
Emesen.

Kommentar
Fra : rackbox

Dato : 20-06-03 22:26

Hvis du fylder din Iframe med mere end der er plads til så kommer der en scrollbar.

Kommentar
Fra : prisme

Dato : 21-06-03 09:44

Nej nej nej.... Jeg har set at man kan, men det er lige meget, jeg har fundet løsningen!