/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Rastepladser i Tyskland + Østrig
Fra : loef
Vist : 4405 gange
50 point
Dato : 20-06-03 09:29

Næste uge kører vi 2 familier afsted til Italien.
Det vil sikkert ikke kunne lade sig gøre at køre efter hinanden hele vejen, derfor søger jeg et sted, hvor jeg kan se hvor der er rastepladser i Tyskland og Østrig.
Er der mon nogen som kan hjælpe mig med hvor søren jeg finder sådan noget????
Jeg vil sætte pris på et hurtigt svar.
God weekend til alle.

Kommentar
Fra : sjubbi

Dato : 20-06-03 09:52

Hvis du tager ind på den første rasteplads med tankanlæg du møder på motorvejen i Tyskland, kan du her få udleveret en gratis folder over samtlige rastepladser på det tyske motorvejsnet. Jeg mener det er ARAL der har lavet den, men ligger på alle tankstationer. Folderen er god, da den har mange gode oplysninger samt et kort over motorvejsnettet. Jeg er ikke klar over om Østrig har samme mulighed, men jeg tror det. God tur.

mvh. Povl

Accepteret svar
Fra : pabloj

Modtaget 50 point
Dato : 20-06-03 11:18

Du kan prøve på denne her
www.tank.rast.de

Jes

Kommentar
Fra : sjubbi

Dato : 20-06-03 12:34

Respekt pabloj - så kan det vist ikke gøres bedre. loef bør hermed give dig de 50 point.

Povl

Kommentar
Fra : kanduolsen

Dato : 20-06-03 12:38

Vi tænker også på at tage en tur derned, indtil videre har vi kun været inde og set på forskellige ruter. Her..
http://makeashorterlink.com/?F3B552EF4
Rastepladser i Tyskland finder du her..
http://makeashorterlink.com/?G4D512EF4
Vil følge med i tråden....
Ellers god tur....
mvh
Kanduolsen

Kommentar
Fra : geu

Dato : 20-06-03 12:39

Det kan du på www.fdm.dk Der er masser af tips og gode råd.

Godkendelse af svar
Fra : loef

Dato : 20-06-03 13:35

Tak for svaret pabloj.