/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Mail komponeter?
Fra : xixworld
Vist : 388 gange
50 point
Dato : 20-06-03 09:19

Lige nu har jeg købt et sommerhuse system i asp. System bruger Jmail til at sende med. Nu lægger det sådanne at jeg ikke viste så meget om dette og har nu fundet ud af at mit webhotel kun har aspmail4. Er der nogen der ved om det er svært at lave og hvordan man gør det i. Det vil være dejligt hvis der var en der vil vejlede mig

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 20-06-03 09:28

Så hører dit spørgsmål ikke hjemme under Hjemmesider, men under ASP

Mvh

sMorch

Kommentar
Fra : xixworld

Dato : 20-06-03 09:34

Jo det gør det da..ups

Kommentar
Fra : xixworld

Dato : 20-06-03 09:35

kam man sende det der over på nogen måde?

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 20-06-03 09:37

Nedenestående skal bruges i stedet for Jmail koden, selvfølgelig med dine email,server og tekst data i stedet.

Set Mailer = Server.CreateObject("SMTPsvg.Mailer")
Mailer.FromName = "Joe’s Widgets Corp."
Mailer.FromAddress= "Joe@somehost.com"
Mailer.RemoteHost = "mailhost.localisp.net"
Mailer.AddRecipient "John Smith", "jsmith@anotherhostname.com"
Mailer.Subject = "Great SMTP Product!"
Mailer.BodyText = "Dear Stephen" & VbCrLf & "Your widgets order has been processed!"
if Mailer.SendMail then
Response.Write "Mail sent..."
else
Response.Write "Mail send failure. Error was " & Mailer.Response
end if

His ikke du har check på det, kan du sende mig scriptet, så skal jeg rette det til.
Mvh

sMorch
http://morch.dk/indexlm.htm

Accepteret svar
Fra : smorch

Modtaget 60 point
Dato : 20-06-03 09:38

Nedenestående skal bruges i stedet for Jmail koden, selvfølgelig med dine email,server og tekst data i stedet.

Set Mailer = Server.CreateObject("SMTPsvg.Mailer")
Mailer.FromName = "Joe’s Widgets Corp."
Mailer.FromAddress= "Joe@somehost.com"
Mailer.RemoteHost = "mailhost.localisp.net"
Mailer.AddRecipient "John Smith", "jsmith@anotherhostname.com"
Mailer.Subject = "Great SMTP Product!"
Mailer.BodyText = "Dear Stephen" & VbCrLf & "Your widgets order has been processed!"
if Mailer.SendMail then
Response.Write "Mail sent..."
else
Response.Write "Mail send failure. Error was " & Mailer.Response
end if

Hvis ikke du har check på det, kan du sende mig scriptet, så skal jeg rette det til.
Mvh

sMorch
http://morch.dk/indexlm.htm

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 20-06-03 09:39

Jeg ved ikke om man kan flytte et spørgsmål, men sk.... og så med det

Kommentar
Fra : xixworld

Dato : 20-06-03 09:50

Gider du det!!! (J) det vil være top. Skal du bare bruge de filer der er Jmail i? hvad er din email?

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 20-06-03 09:55

Find den på http://www.morch.dk/indexlm.htm tryk på contact.

sMorch

Kommentar
Fra : xixworld

Dato : 20-06-03 10:02

Jeg har sendt det i zip fil

Godkendelse af svar
Fra : xixworld

Dato : 20-06-03 11:01

Tak for svaret og hjælpen smorch.