/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
200 point låst fast!!!
Fra : Toupie
Vist : 441 gange
1 point
Dato : 20-06-03 09:04

Jeg har tidligere stillet et spørgsmål i "rejser & ...., men der er åbenbart ingen der kan svare på det
Nu står mine point bare der og står....trist trist. Desuden kan jeg ikke lukke spørgsmålet af samme årsag, så hvem vil hjælpe???
Den første der skriver, bare et eller andet, får mine point ....gælder også denne tråd!

http://www.kandu.dk/dk/spg/17153

// Toupie

Accepteret svar
Fra : greenfield69

Modtaget 11 point
Dato : 20-06-03 09:13

Kunne du evt. gentage spørgsmålet.
Jørgen.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-06-03 09:16

Hej greenfield69

Du skal bare trykke på linket, så kommer du til spørgsmålet

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 20-06-03 09:20

Tak for hjælpen greenfield69.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 20-06-03 11:45

Iøvrigt tror jeg Kandu arbejder med en løsning på den slags "ubrugte" udestående point. Det hænder jo ret ofte man havner i den situation.

Ha' en god dag
summer