/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
ok mobil bredbånd
Fra : hj51r
Vist : 412 gange
300 point
Dato : 30-06-15 20:06

jeg har lige bestilt mobilt bredbånd fra ok.
simkort ,nummer og pin og pukkod esammen med en dongle,=USB MODEM,der står at simkortet skal sættes i for at det fungerer ,spørsmålet er hvordan skal jeg sætte kortet i?skal det sidde i usb modemet i så fald hvordan skilles det ad?
håber at få et svar.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-06-15 22:33

USB dimsen har da vist indbygget simkort.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 300 point
Dato : 30-06-15 22:41

Citat
skal det sidde i usb modemet

Ja, det skal det.
De er normalt i to halvdele hvor det kan trækkes fra hinanden, men det står i manualen der følger med.
Her er et lille eksempel:
[YOUTUBE]https://youtu.be/X8pzaOhvQyE [/YOUTUBE]

Godkendelse af svar
Fra : hj51r

Dato : 04-07-15 00:05

Tak for svaret EXTERMINATOR.