/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Udstødning til Toyota Previa
Fra : sorenf
Vist : 959 gange
20 point
Dato : 27-03-01 14:37

Hvor finder jeg det billigste sted at købe et komplet Udstødning til en Toyota Previa 2.4 GL årg 1994?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-03-01 14:28

sorenf wrote:

> Hvor finder jeg det billigste sted at købe et komplet Udstødning til en Toyota Previa 2.4 GL årg 1994?

Jeg opgav at finde noget uoriginalt, brød sammen og købte hos Toyota.
Men mon ikke det kan findes billigere i et alle andet udland ???

Palle

--
Der tages forbehol for tasdefegl

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-03-01 10:09

Herning-, Ikast-, Vejle-, kolding- "Dæk og udstødningsimport" har vist nok
Polske udstødninger på lager (Ikast har ved jeg) De er generelt 3-500 kr.
billigere end de uoriginale der er billigere end de orginale.

-=Martin=-

"sorenf" <sorenf.news@kandu.dk> wrote in message
news:99q1db$8k$1@sunsite.dk...
> Hvor finder jeg det billigste sted at købe et komplet Udstødning til en
Toyota Previa 2.4 GL årg 1994?
>
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : gibson