/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
flimrer din Nokia 6610 også?
Fra : NielsPT
Vist : 599 gange
52 point
Dato : 19-06-03 22:28

Hejsa derude..

Jeg er den lykkelige ejer af en Nokia 6610, som gennemgående virker fint, dog pånær en lille ting:
Pludselig begynder den at flimre..

Er der nogen ud over mig der har oplevet dette?
Nogen der ved om Nokia er kendt med problemet (hvis det er generelt)

Mvh Niels..

Accepteret svar
Fra : tla

Modtaget 52 point
Dato : 20-06-03 08:56

Hej Niels,

Jeg har selv samme problem - eller rettere havde...

Når telefonen bruges over længere tid, så begynder displayet at flimre, men det er formentlig din software, som skal opdateres. Jeg fik min opdateret, og så var der ikke problemer mere...

Så en tur forbi din forhandler og få den opdateret, eller forbi én af de servicebutikker, som kan hjælpe med en opdatering... Så er det væk!

Mvh.
TLA

Godkendelse af svar
Fra : NielsPT

Dato : 20-06-03 12:08

Tak for kommentaren tla.
En dag jeg får tid/gider, kigger jeg forbi en servicebutik..

mvh Niels