/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Internet Explorer 5,0
Fra : Jimmy17
Vist : 301 gange
50 point
Dato : 19-06-03 21:54

Har et problem, når jeg åbner nyt windue til internet, bliver det altid åbnet, som delvis maksimeret, hvordan får jeg det til at åbne som maksimeret hver gang...

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 60 point
Dato : 19-06-03 22:25

Træk siden ud til fiuld størrelse ved hjælp af musen, klik på maksimer
øverst til højre og luk siden ned. Når du åbner den igen, vil den så åbne i fuld størrelse.

Godkendelse af svar
Fra : Jimmy17

Dato : 20-06-03 22:32

Tak for svaret Rellom.
   Det er noget, der har irriteret mig længe, så det er rart at få det ordnet. :)

Kommentar
Fra : sunepopp

Dato : 31-10-03 02:05

Det bør dog lige nævnes at det ikke er et fuldstændigt svar! Åbner man et nyt vindue ved at højre klikke på et link og vælger "Åbn hyberlink i et nyt vindue", er man tilbage hvor man startede! Det er IKKE maksimeret! Og det kan man simpelthen ikke lave om på! :'(

Kommentar
Fra : sunepopp

Dato : 31-10-03 02:07

.... det skyldes nemlig, at IE åbner det nye vindue med et kald om vidue vist i "normal visning". Det er denne visning man også kan sætte til maksimeret, normal eller minimeret (under egenskaber for et givent link til et program)