/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Prøvetur
Fra : roots
Vist : 449 gange
50 point
Dato : 19-06-03 21:38

Hej jeg er en newbie der skal finde ud af hvad for en mc jeg skal have ....
Jeg tænkte lige på om hvad man skal gøre for at få lov til prøve forskellige mc'er, det er nemlig meget svært at finde ud af hvad for en mc man skal købe ud fra et billed...
Er der en der ved hvad eller hvordan man skal gøre for at få lov til at prøve en mc?

Accepteret svar
Fra : Rustica.dk

Modtaget 60 point
Dato : 19-06-03 21:49

Hej roots!

Nu ved jeg ikke hvor du boer, men i Horsens ved Jydskmc er de altid glade for at få besøg, og få deres MC-er "luftet"
Du skal bare møde op med gyldigt kørekort, og en ide om hvad du vil have! (Touring/sport/sport-touring/shopper)
Du kan sige at Rustica (Michael Jensen fra VFR klub Danmark) har saget at du skal være velkommen, så bliver du godt modtaget :oV

Hilsen og held og lykke
Michael
Rustica.dk

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 19-06-03 21:55

Hej Roots
hvad pokker er en newbie???
og så til dit spørgsmål du går selvfølgelig ned til en motorcykel forhandler og kigger på maskiner. De har som regel både nye og brugte og så prøver du dem som du synes ser lovende ud.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 19-06-03 22:00

computersmeden : newbie = Nybegønder (GRØN)

Roots!
Jeg tænkte lidt på at hvis det er din første mc, så lad være med at køre en alt for dyr, og vild.
Du skal først lære at køre på sådan en maskine og få lidt rutine

Jeg vil sige ikke over 600 CCM og HK ikke over, 60. Så bliver du ikke overrasket !!!
Men det er min mening, og hvis du så køber en lidt ældre maskine til at starte på så kan du også tillade dig at lave små "Fejl"

Michael
Rustica.dk

Kommentar
Fra : roots

Dato : 20-06-03 18:30

Jow tak.... men nu kommer jeg godt nok fra Aalborg så det er lidt langt, men hvis jeg nu en dag kommer forbi Horsens slår jeg da helt sikkert et smut ind til Jyskmc og for at se om de har nogle gode tilbud..!

De mc'er jeg har i tankerne lige nu er cbr600 f2/3 og fzr600r, zzr600(fra årg.94) den hvor der er luftindtag i snuden.
Men som sagt så skal jeg lige prøve dem før jeg ved præcis hvad for en jeg skal købe..!

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 20-06-03 18:37

JAmen så er du jo godt på vej

Men klart gå da ind til den nærmste forhandler, og spørg efter en tur på en af de nævnte !

God fornøgelse

Rustica.dk

Godkendelse af svar
Fra : roots

Dato : 27-06-03 20:18

Tak for svaret Rustica.dk.

Kommentar
Fra : roots

Dato : 27-06-03 20:21

Hej igen Rustica.dk ...

Ved du egentlig om en kåbe og bagende fra en fzr600r passer på en fzr600us ?

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 27-06-03 20:33

Nej desværre ikke