/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvor kan man oprette en hjemmeside...
Fra : ks9000
Vist : 653 gange
100 point
Dato : 19-06-03 19:42

...hvor det er gratis eller billigt.

Vi har en på subnet/sol, men her foregår alt i slowmotion, og redigeringen virker desuden ret ustabilt.

//Knud

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 19-06-03 19:44

Det kan du gøre mange steder, men her er en mulighed. http://www.frac.dk/

Stormfeldt

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 19-06-03 19:46

Jeg har selv en HP ved www.webbyen.dk og det er jeg meget tilfreds med...

Det koster fra 10,- op til 30,- alt efter hvormeget man vil plads man skal bruge, men det kan også fåes gratis, men så er der store begrænsninger for hvad man kan...

Håber du kan bruge det til noget.!??!

Kommentar
Fra : xixworld

Dato : 19-06-03 19:47

www.wendt-net.dk er meget billigt og rigtig god support. jeg bruger den selv jeg har haft den i i næsten 1 år og jeg har ikke set den har været istabil eller nede på noget tisdpunkt.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 19-06-03 20:47

Hej Knud

Der er jo også : http://cliche.dk/ , som er utroligt billigt. 1 kr/pr måned

mvh srhansen

Kommentar
Fra : cad_service_aalborg

Dato : 19-06-03 21:35

Vi bruger www.enavn.dk de har virket perfekt for os og de har statistik funktion.
mvh www.cad-service-aalborg.dk

Kommentar
Fra : Poe

Dato : 20-06-03 00:08

Jeg har selv en bruger hos http://frip.dk som dog kun er til at lægge sine websider ud på nettet, dvs. at du skal selv kunne lave dem... Hvilket jeg også meget stærkt vil anbefale dig at sætte dig ind i! Med FrontPage kan du nemt og hurtigt sætte dig ind i diverse funktioner deres findes omkring emnet. Det vi også få en meget mere køn side at se på!

Accepteret svar
Fra : enus

Modtaget 100 point
Dato : 22-06-03 20:55

HEJ...
Hvis du vil lave seriøst webdesign, med gratis webhoteller, så gå ind på Geocities.com (som hører under Yahoo) - de er GODE, gratis - og det er nemt at gå til. gå derefter ind på www.2ya.com og få dig en gratis, kort URL (webadresse).

Held & Lykke!!

Sune

www.enus.2ya.com

Kommentar
Fra : Razuki

Dato : 25-06-03 14:46

www.jubii.dk er der en funktion der hedder Tripod.
Systemet kan absolut ikke så meget som frontpage og adressen bliler alenlang, men det er gratis, og man behøver overhoved hverken at kunne lave html, eller noget. Funktionen er en slagsd program du bruger over nettet til at redigere den. Det vil sige at du ikke behøver a6t have andet end en internetforbindelse ved den comuter du bruger for at kunne opdatere siden.

Kommentar
Fra : Noxi

Dato : 26-06-03 00:19

Hey... det sejeste sted man kan have Hjemmeside er på www.csclan.dk

ditnavn.1go.dk (mange andre end 1go.dk)
5 MB plads
Fri trafik
Ingen reklamer
Perl
PHP
MySQL
FTP upload Sendmail (Qmail)
PhpMyAdmin
webinterface

det er klart det fedeste sted... der er sq ikke noget der ikke mangler...

Mvh.

Noxi "Den ukendte"

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 01-10-03 14:05

Hejsa

Hvis dit spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det?

mvh
Ishoey

Godkendelse af svar
Fra : ks9000

Dato : 01-01-06 10:28

Tak for svaret enus.