/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
'Opdateringer' til Nokia 3510i
Fra : LME
Vist : 488 gange
20 point
Dato : 19-06-03 19:22

Hejsa

Der må være andre end mig der har lagt mærke til at valget 'enkelt bip' vedr. 'signal ved SMS-besked' på 3510i er forkert... Altså jeg mener, når man vælger 'enkelt bip', så virker det der lille bip ikke, og der kommer en helt anden tone...
Jeg har hørt lidt om at der kommer opdateringer til denne mobil hvor denne fejl bl.a. vil blive rettet, er der nogle der ved hvornår?

Venligst, LME

Accepteret svar
Fra : 120566

Modtaget 30 point
Dato : 19-06-03 19:44

Nyeste version er 04.03 - som har netop denne fejl. (*#0000#)
Ifølge Nokia er det ikke nogen fejl - der mangler blot en ringetone som kun er et enkelt "bib".
Sådan ser jeg nu ikke personligt ikke på det, har prøvet med andre ringetoner med kort tone,
men så gentager de det bare en masse gange.... Nokia for f....

Der er også mange andre fejl i den software version, så du er ikke den eneste der venter på at
de får taget sig sammen til at komme med en ny og mere fejlfri version.

Anden fejl er at telefonen rebooter når du bladrer i billederne til baggrunds billedet... ups.

Godkendelse af svar
Fra : LME

Dato : 19-06-03 19:59

Tak for svaret 120566.

Ja, svaret er vel at vi alle venter..
dog har jeg lige kigget på min mobil og min version er kun 04.01...? Men jeg har samme fejl... kan jeg så få den opdateret til 04.03? Ved du mon det? I princippet kan det vel være lige meget.. fejlene er der jo alligevel! Men hvis man kan, vil jeg da gerne have det gjort

LME!

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 20-06-03 10:14

Det der problem med enkelt bip fx. det har jeg også og min er en version 3.40.....

Kommentar
Fra : Ezia

Dato : 23-06-03 09:33

Er der ikke også nogen der har lagt mærke til at (hvis i har haft en ældre Nokia) at SMS-tonerne Speciel og Standard er byttet om ?
Speciel siger den der bib-bib bib-bib som Standard sagde i "gamle dage"!

Hilsen Ezia
P.S Jeg bruger version 04.01 !!!

Kommentar
Fra : smsidiot

Dato : 24-06-03 22:19

Hej Nicki det viste jeg da godt

Hilsen Jonas

Kommentar
Fra : smsidiot

Dato : 24-06-03 22:20

jeg har de samme felj og jeg har bruger V. 03,51

smsidiot

Kommentar
Fra : smsidiot

Dato : 24-06-03 22:21

ups fejl