/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Frisør til kemohår i Aalborg
Fra : begga
Vist : 665 gange
134 point
Dato : 30-05-15 19:24

Hej
Jeg har en mor, der får forebyggende kemo. Jeg vil gerne finde en god frisør til hende i Aalborg. er der nogen, der kan anbefale en i aalborg eller omegn?

Kommentar
Fra : begga

Dato : 30-05-15 19:29

Forøvrigt må I også gerne anbefale en god kosmetolog, hvis i kender en der har erfaring med kræftramte kvinder.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 31-05-15 15:20

Nummer 1 i Aalborg: http://www.parykker.dk/
De har MANGE års erfaring!

Kommentar
Fra : begga

Dato : 31-05-15 16:56

Hun har ikke tabt håret endnu, men tak for anbefalingen.

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 134 point
Dato : 31-05-15 17:23

Min anbefaling er til ALLE stadier. Toftild har også frisører, som er specialister i "kemohår". Man har IKKE "gadekunder" men udelukkende personer med alternative problemer.

Kommentar
Fra : begga

Dato : 31-05-15 17:27

Ok - tusind tak.

Godkendelse af svar
Fra : begga

Dato : 10-06-15 15:01

Tak for svaret Guild.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 10-06-15 19:20

Din mor kan glæde sig til en SUPER service. Jeg kender personligt flere af Toftild'erne.