/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Cuba rejse, hvem skal jeg vælge?
Fra : Nyx-x
Vist : 473 gange
100 point
Dato : 29-05-15 22:39

Jeg vil gerne rejse til Cuba. Men jeg har lidt svært ved at vælge mellem dem jeg kan finde på nettet.

Det er bedst i februar måned,
ca 16 dage havde jeg tænkt mig.
Og rejsen ligge på omkring 20.000 kr.
Dansk talende guide der er sted kendt.
Helst ikke for sat et publikum. Så jeg vælger ikke Gislev rejser. Selv om de er dygtige.

Jeg har ikke et rejsegen selv, så det er ude af billedet med at jeg selv finder rundt og finder de interesante ting. (Ja ja jeg ved godt at hvis man ikke selv kan brygge en ferie sammen så man en sofa kartoffel. )

Er der nogen her der har gode erfaringer med et selskab?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 29-05-15 23:50

Selv om du ikke vil vælge Gislev, så har vi valgt dem, og glæder os.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 30-05-15 08:10

prøv stjernegaard de var rigtig gode til west indien

Kommentar
Fra : transor

Dato : 30-05-15 08:37

Efter hvad jeg har hørt fra folk,der har været på CUBA, så er det et land med mange restriktioner og skarp kontrol med udlændinge. Hvis du rejseri gruppe med en arangør risikerer du ,at det er til et fint feriehotel, hvor du ikke må komme rundt i landet.
Du skal forud sikre dig at rejsen er med mulighed for de oplevelser,du gerne vil have.

Det er en mulighed at reje privat, evt et par stykker sammen, og bo med privat indkvartering, hos en af dem ,som har tilladelse til det. De sørger så for booking og taxa til det næste sted diu vil være. Det kræver lidt mere mod en af en kartoffel, men giver også mange flere oplevelser.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-05-15 11:18
Kommentar
Fra : Annzophie

Dato : 31-05-15 13:52

Vi rejser snart til Cuba med svanerejser -
en rundrejse i det nordlige Cuba på 14 dage er planlagt og tilrettelagt fra deres side af - med flere udflugter, forskellige slags ophold (hotel (all. incl.) + et par dage privat indlogering) og generelt et spændende program, som dog ikke er for proppet - men lige tilpas

Ca. 15.000 kr. pr. person med fly fra Aalborg - Amsterdam - Havana - så det er nemt.

De har også fået gode anmeldelser på trustpilot.

Kommentar
Fra : Annzophie

Dato : 31-05-15 13:53

Svanerejser har selvfølgelig også planlagt og sørget for visa og transport rundt