/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Half-life hjælp...
Fra : Freaken
Vist : 305 gange
100 point
Dato : 19-06-03 17:05

Hej...
Jeg er gået i gang med spillet Half-life... Det er et kanon spil. Men jeg er kommet til et sted, jeg ikke kan komme videre i... Kan i hjælpe? Jeg er kommet til en kæmpe hule, hvor der er et kæmpe rumvæsen, med et stort hoved der bliver ved med at skyde efter mig... Hvad skal jeg gøre for at komme videre??? Hjælp mig venligst.

Kommentar
Fra : mols

Dato : 19-06-03 19:50

Hej selv...
Jeg har selv spillet Halflife, men det er godt nok lang tid siden, så jeg kan ikke lige huske løsningen på dit problem - Men gå på nettet og søg efter en walkthrough til Halflife, så får du en komplet beskrivelse af hvordan du kommer gennem hele spillet, og så brug den kun når du er virkelig i knibe.
Held og lykke
Mols

Kommentar
Fra : Geep

Dato : 05-08-03 16:03

Hvis det er et kæmpe "foster" lignende rumvæsen som svæver over dit hoved er det den sidste boss og du skal skyde de fire krystaller på væggen udfor dens hoved, derefter skal du bare pløkke med alt hvad du har!