/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Hjælp med billede på TV
Fra : gandimand
Vist : 417 gange
70 point
Dato : 19-06-03 16:42

Davs

Jeg giver op. Mit grafikkort hedder GeForce 4 mx 420, hvor jeg har intalleret detonator 44.03 hvor der medfølger et lille program som hedder Nvidia media center ,og det er lige her problemet ligger ,hvordan får man det over på tvet ??? en lille step by step guide ville være en rigtig stor hjælp. Kører med windows XP. PLZ help me .

Kommentar
Fra : xou

Dato : 19-06-03 16:44

prøv denne:
start-kontol panel-skærm-indstlillger
tryk på advanceret-geforce 4 mx 420
derpå vælg af enhed

Kommentar
Fra : gandimand

Dato : 19-06-03 16:47

Okey , så langt er jeg også kommet ,men ved så ikke hvad man så skal gøre ? : )

Kommentar
Fra : xou

Dato : 19-06-03 16:57

der hvor der stå tv
må ikke være udvikset,men skal kunne markeres
derpå
ok
billedet forsvinder fra pc skærm og over til tv,gøres der ikke noget i 10 sek kommer der tilbage til pc skærm
hvis det ikke er muligt at vægle tv så sluk for pc og se om stikket til tv-out sidder rigtigt i.
ligeledes bliver det sendt på en af av (video)kanelen i tvet eller s-vhs kanel.

Kommentar
Fra : gandimand

Dato : 19-06-03 17:46

okey nu er jeg kommet til hvor man kan vælge tv ,men der kommer ikke andet end 2 streger på tvet ,jeg bruger front input på tv ,har også brugt scart1 og scart2

Kommentar
Fra : xou

Dato : 19-06-03 17:49

markeligt.men der er da et signal der bliver overført ???
prøv under hvor du vælger tv at vælge
pal for danmark

Kommentar
Fra : gandimand

Dato : 19-06-03 17:58

har prøvet både pal-b og pal-g men stadigvæk kun 2 streger : (

Kommentar
Fra : gandimand

Dato : 19-06-03 18:03

der er også noget der hedder klon

Kommentar
Fra : xou

Dato : 19-06-03 18:24

ok det er det somme med scartstik !
1 og 2

Kommentar
Fra : xou

Dato : 19-06-03 18:29

kan du ikke under tilfør/fjern programmer fjerne det der media center og indstallere en normal driver til nvidea kortet,måske er det som sagt det der driller giver de 2 streger.
jeg syndes at huske at tv-tool osse kan give et sådan prøvebillede....

Kommentar
Fra : xou

Dato : 19-06-03 18:35

tilfør/fjern programmer findes i kontrol panel,fjern osse detonator,og nu normal driver ind

Kommentar
Fra : gandimand

Dato : 19-06-03 18:55

der ligger ikke andet end displaydriver indenunder tilføj/fjern ,og hvis man instalere den nyeste detonator driver så ligger programmet også iblandt.

Kommentar
Fra : parfume

Dato : 08-07-03 17:17

du kan også hente filen tvtool og afspile der fra det virker for os vi har et geforce2 mx 100/200

Kommentar
Fra : lara0902

Dato : 25-07-03 10:25

Har du installeret den sidste nye Nvidia-driver. Det er et absolut must.

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Nogle af de ældre drivere er ikke så gode til det der med nview. Jeg har fået det til at virke
uden problmere med bår GF2 og GF4.

MVH
Lars