/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Online
Fra : Surf
Vist : 558 gange
30 point
Dato : 10-12-01 01:27

når man snakker med en over online som fsk msn messenger og har slutter
samtalen hvor ligger så det man har snakker om altså hvad for et mappe ligge den så i

et andet ting kan man ikke frakoble msn messenger så man fsk ikke skal
i snak med en når man er igang med noget andet

altså fra det tidspont til det tidspunt
altså med hensyn til msn messenger

Kommentar
Fra : Wobert

Dato : 10-12-01 03:21

samtalen ligger på microsofts servere, ikke lokalt på din maskine, og der er vist ingen mulighed for at selv at se den igen.
Mht til at frakoble, så er det jo muligt at vælge en anden status, så folk ikke forstyrer dig, ja foreksempel fordi de slet ikke kan se du er online!
Det nederste du snakker om, fatter jeg ikke meningen med, er det et spørgsmål?
mvh
Wobert

Accepteret svar
Fra : Sonofsun

Modtaget 30 point
Dato : 10-12-01 23:30

hey
MSN mesenger er ikke som de chats jeg normalt bruger, men da jeg brugte det, var der, som allerede forklaret ikke nogen log lokalt. der ligger en log på MS´s server, men den får man ikke lov at kigge på.

jeg kan dog anbefale et andet chat program, der hedder MIRC (www.mirc.co.uk), det er noget bedre end MSN, og det kan MANGE flere ting, blandt andet, som du snakker om, logs, med tid, dato, osv, gemt lokalt på maskinen, bruger det selv dagligt, da der pt, er mere end 40.000 registrede kanaler, man kan chatte og, det er meget nemt at lave sin egen.

håber det hjalp lidt, ellers er du velkommen til at kontakte mig på nedenstående mail.

Med Venlig Hilsen
Johnny Hagstrøm
Sonofsun@anarki.dk