/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
gevinster
Fra : omahexen
Vist : 593 gange
50 point
Dato : 19-04-15 20:02

Man får så mange mails og pop op vinduer,hvor man kan vinde alt muligt,vil gerne vide,om nogen nogensinde har vundet noget,uden også at skulle betale eller abonnere.Det lyder da godt,at man er blevet"udvalgt" osv. Men er det hele ikke bare en måde at tømme folks lommer for penge ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-04-15 20:05

Har engang vundet et par skrabelodder på ´vindenhund´ - men lad være med at bruge dem der fremkommer på en tlf.
Kunne ALDRIG finde på at klikke på de reklamer, og slet ikke på en mobilos - for det første får de adgang til dit nummer = MASSER af reklamer i tide og utide og så kender vi jo resten.

Accepteret svar
Fra : bjarnebr

Modtaget 60 point
Dato : 19-04-15 20:37

Det er spam, og det første der sker er at du skal svare på en hel masse spørgsmål og i nogle tilfælde bliver du derefter ledt videre til endnu en undersøgelse, men under alle omstændigheder har du ikke vundet, men er kun med i en såkaldt lodtrækning (hvor du ikke vinder noget)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-04-15 19:26

Det gi'r mere, at tro på julemanden.

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 21-04-15 08:32

Tak for svaret bjarnebr.