/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hunde-legekammerater i Århus søges!
Fra : Slumfret
Vist : 737 gange
18 point
Dato : 19-06-03 08:59

Jeg har en dejlig glad unghund (8 mdr.) med masser af energi. Han er en blanding af en labrador og en boxer. Er der nogen hunde der vil lege med ham / os?? Vi bor i Århus N., men kører gerne en tur for at finde en god hundeskov.
Håber at høre fra en masse legekammerater!

Accepteret svar
Fra : motleyman

Modtaget 18 point
Dato : 19-06-03 14:06

Jamen vi er altid klar til hundeleg, vores grand/lab/schæfer er 5 mdr. vi har en hundeskov i Lystrup, ellers er der jo et godt sted i Skejby. I er velkommen til at skrive til os på: motleyman@c.dk eller ring på tlf.232 666 22

Håber at høre fra jer snart

Kommentar
Fra : Tkelstrup

Dato : 19-06-03 14:42

Hej
Bernhard er også klar. Han er en 16 mdr Berner Sennen.
Vi har en dejlig hundeskov nede ved stadion samt en masse dejlig eng hvor vi bor. Vi er også villige til at køre, hvis det skal være
Mange hilsner
Therese og Bernhard

Kommentar
Fra : motleyman

Dato : 19-06-03 15:33

Så lad os mødes allesammen imorgen! Nu vil Milan osse gerne snart møde Bernhard...har jo set de dejlige billeder af ham

Godkendelse af svar
Fra : Slumfret

Dato : 19-06-03 15:36

Tak for svaret motleyman - jeg glæder mig til at møde jer
Dejligt at der var e-mail adr. + tlfnr. med i svaret, især når man nu er en helt ny bruger, som mig,
der endnu ikke er helt fortrolig med det her system - men jeg går ud fra at 5 stjerner er godt

Kommentar
Fra : Slumfret

Dato : 19-06-03 15:41

Mødet imorgen lyder som en fin idé. Skal vi mødes i Skejby?? Og hvornår?? Hvordan lyder kl. 15??
Håber vi ses alle 6

Kommentar
Fra : motleyman

Dato : 19-06-03 16:16

Så er det en aftale! Vi er der kl.15. Venter ved ingangen (p-pladsen)

Kommentar
Fra : Slumfret

Dato : 19-06-03 16:31

Fint - vi ses kl. 15 !

Therese og Bernhard kommer I også??

Kommentar
Fra : Tkelstrup

Dato : 19-06-03 20:20

Det regner vi med.....
Det kommer lidt an på arbejdssituationen, men vi håber
Så vi ses forhåbentlig derude kl. 15, men I skal ikke vente på os...

Kommentar
Fra : Tkelstrup

Dato : 19-06-03 20:20

Det regner vi med.....
Det kommer lidt an på arbejdssituationen, men vi håber
Så vi ses forhåbentlig derude kl. 15, men I skal ikke vente på os...

Kommentar
Fra : tammy

Dato : 20-06-03 17:33

Hvis I laver flere møder vil Tamy og jeg også gerne med. Tammy er en 9 mdr gammel Australian Shepherd tæve. I kan skrive til os på halvorsen@tiscali.dk eller 86 24 79 38

Håber at høre fra jer

Kommentar
Fra : Slumfret

Dato : 21-06-03 09:52

Hej!
Jeg synes helt klart vi skal mødes endnu engang, jeg er ret sikker på at begge hunde havde glæde af turen igår (fredag),
selvom det vist var Bønne der 'lå øverst' det meste af tiden. Han kunne nok godt bruge en ældre hund til at sætte ham lidt
på plads - og jeg kan jo se at både Tammy og Bernhard er ældre
Milan er godt nok taget på camping, men måske vi andre kan mødes engang i næste uge?
Det var forresten også meget hyggeligt for hundeejerne