/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Photo gallery
Fra : leiflp
Vist : 912 gange
100 point
Dato : 12-04-15 22:56

Photo Gallery er holdt op med at fungere, så jeg ikke kan se mine billeder. Kender nogen den.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-04-15 22:59

Hvad har det med gruppen Penge/Investering at gøre?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-04-15 23:26

Jeg har Microsoft Office Picture Manager? den er med i Office 2003.

Ellers kan du vel bare hente en anden ´fremviser´.

Eller har du prøvet at H-klikke - åben med, det kunne jo være der var gået UDO i din fremviser.
Mener også at Adobe har en gratis, se mere på deres hjemmeside.

Eller Google FIX IT + dit program

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 13-04-15 08:02

Kan man ikke gå ind og fjerne den og geninstallere den.

Accepteret svar
Fra : EiHaBr

Modtaget 100 point
Dato : 13-04-15 08:07

Har du Windows Live mail også.
Jeg mener i win 8,
at man kan gå ind i tilføj/fjern programmer og reparere alle win livemail Essintials programmer.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-04-15 02:27

Tror ikke du kan geninstallere den, da den sikkert er indbygget i selve Windows.
http://listoffreeware.com/list-of-best-free-image-viewer-software/

Godkendelse af svar
Fra : leiflp

Dato : 16-04-15 21:50

Tak for svaret EiHaBr.