/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvad er det her ?
Fra : betterwisser
Vist : 1802 gange
500 point
Dato : 01-04-15 08:24

Det forlyder at Bent BalleHård har bestået den frivillige jagtprøve i vinter, og skudt guld med egeløv til DJ´s riffelprøve ?????????

God påske
BW

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 510 point
Dato : 01-04-15 08:34

Aprilsnar...

God Påske til alle...

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-04-15 11:12

Som Stouenberg siger: APRILSNAR!
Næ, lad os holde os til kendsgerningerne. Hvis der havde stået: "Det forlyder at Bent BalleHård ikke har bestået den frivillige jagtprøve i vinter, og skudt forbi en ladeport til DJ´s riffelprøve ????????? "
Så havde det ikke engang været en Aprilsnar - men den skinbarlige sandhed

God Påske!!

Også en god Påske til Bent Ballehård

Jeg har lige fundet ud ad at vold ikke betaler sig.
Der landede et myg på mine testikler og jeg klaskede til den...

Mvh.
Tårmmy

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 01-04-15 12:48

Til gengæld for de morsomme 1.april fortællinger, kan jeg oplyse folket om, at Bendt BalleFår efter sigende skulle have købt naboejendommen i bar skræk over, at nogle af hylerne kunne finde på at købe herli(?)gederne så tæt på sin egen matrikel !!!
Fra anden side har jeg ligeledes hørt, at Ballegeden skule have accepteret opstillingen til formandsposten for Horsens Jagtforening - kan nogen bekræfte dette rygte ??? Ligeledes skulle han have udtalt sin interesse i at kunne overtage DJ som ejer !!!!???? Mon det er rigtigt ????

Med ønsket om en god påske til alle positive kandu'ere, forbliver jeg

Med venlig hilsen
ØV4

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-04-15 15:37

Nok den længst varende,fornøjelige Føljeton,jeg har fulgt med i,siden jeg læste "Flintesønnerne" med stor interesse,på bagsiden af Thisted Amts Tidende. Tilbage i slut halvtredserne.

Overværede forresten et flot skue,for en fjorten dags tid siden,mellem Hanstholm og Østerrild.

Ca. 30 Krondyr græssede inde på en mark. Måske 200 meter fra vejen. Jeg vendte skyndsomst kareten,for at komme tilbage og ta`et billede af dem. Men da var de desværre i løb,ind over vejen,og ind i skoven....med en prægtig tyr forrest. (Tyr??). Med et tårnhøj gevir.

God Påske. M.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 02-04-15 08:19

Der landede et myg på mine testikler og jeg klaskede til den...

Det kan man vist på godt dansk kalde " at nosse gevaldigt i det"

BalleHård har prøvet det samme kneb, men armen var 25 cm for kort, og det medbragte gadespejl, fra Goda forhandleren led en krank skæbne under forsøget, ( BalleHård har gennem en årrække, brugt et sådant, for at se til sit sydligt hængende vedhæng med diverse tilbehør) han faldt over fælderne i garagen, da han skulle montere sine telt- bukser igen på globen.

Mvh
BW

Godkendelse af svar
Fra : betterwisser

Dato : 02-04-15 19:08

Tak for svaret Stouenberg.