/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Vælg selv ?@?.dk hvorhenne ?
Fra : simonghgh
Vist : 301 gange
43 point
Dato : 18-06-03 21:58

Jeg ville spørge om der var nogen der kendte et godt sted hvor man selv kan bestemme forand og bagved på sit mail domæne.. det må gerne koste lidt vis det ikke kan undgåes

Kommentar
Fra : Gaskonen

Dato : 18-06-03 22:02

Hej

Prøv på nettonet.dk, der kan du købe et ledigt domænenavn.

Kommentar
Fra : Noxi

Dato : 19-06-03 02:14

Der er jo mange stæder man kan købe de ting... Men hvis du skulle købe det skulle du nok kigge lidt efter med hvor mange du for med... når du køber domæne for du jo hjemmeside med... men på http://www.b-one.nu/ <--- det er meget billigt der :)
pris pr. måned 9 kr. det er billigt og du bester slev hvad det skal hedde :) det var vist dit svar... hehe... det kan ikke lade sig gøre at få det gratis... kun hvis du for det af en ven eller sådan noget... :) håber du kan bruge mit svar...

Mvh.

Noxi

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 02-07-03 09:00
Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 09-07-03 21:49

Som beskrevet ovenfor, skal du selv investere i et domæne (det koster ikke alverden) for at få muligheden for indflydelse på tekst før og efter @