/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor bliver Esther Emilie Henriette Lars
Fra : 2601
Vist : 649 gange
500 point
Dato : 15-03-15 11:50

Jeg søger efter Esther Emilie Henriette Larsen Nordenbøge født 09 jan 1896 på Falkoner Alle 15, 3; Frederiksberg sogn i København, Københavns Amt. og døbt 19 april 1896 i Frederiksberg Kirke, Frederiksberg sogn i København, Københavns Amt.

Hun bliver konfirmeret 10. april 1910 i Frederiksberg Kirke, Frederiksberg sogn i København, Københavns Amt.

Politiets registerblad oprettet 4/11 22 på Station Station 3 (Sankt Annæ, Øster og Vester) Hovedperson Esther Emilie Henriete Nordenbøge, 9-1-1875, Frederiksberg.
MELDT BOPÆL:
Stokholms Plads 6 st.

Derefter forsvinder hun.

Nogle der kender vedkommende??

På forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-03-15 12:04

Ved ikke om dette kan hjælpe?

http://navneinfo.dk/nordenboge/

Der findes flere nulevende Nordenbøge, måske kender de deres bedstemor/oldemor??

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 15-03-15 12:41

Til svendgiversen.

Tak for din hjælp.

Ja hendes mor hed Anna Christine Nordenbøge f. Hansen.

Hun døde 10 mar 1946 på Hjalmar Brantings Plads 6, Østervold sogn i København, Københavns Amt.

Med venlig hilsen

PS. Jeg ved ikke om Emilie Henriette Larsen Nordenbøge blev gift.

Accepteret svar
Fra : senta

Modtaget 500 point
Dato : 16-03-15 22:43

ao folketælling 1925 københavn Stockholms Plads 6
opslag 47
ao folketælling 1930 bor Esther Emilie Henriette Larsen Nordenbøge der ikke.

Stockholms Plads høre under Esaias kirken
1931. ændres Stockholms Plads Hjalmar Brantings Plads.
mvh
senta

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 17-03-15 09:10

Tak for svaret senta.

Med venlig hilsen.