/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skjul fil, mapper eller USB
Fra : bentjuul
Vist : 536 gange
100 point
Dato : 15-03-15 09:38

Vil du gerne skjule filer, mapper og evt usb drev for andre der bruger din PC?

Så har Giveaway of the Day et program der kan det. Et udmærket program der kan downlodes indtil mandag kl. 09.00
http://www.giveawayoftheday.com/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-03-15 09:46

Har hentet den, kan ikke lige få øje på hvad forskellen er mellem den der er gratis og så den der koster!

Gratis version kan hentes her!
http://www.wisecleaner.com/wise-folder-hider-free.html

Kommentar
Fra : peque

Dato : 15-03-15 10:42

Dette kan man som standard i Windows ?
start med at kryptere dit drev og beskyt dine mapper med værdifyldt indhold.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-03-15 18:53

Citat
Dette kan man som standard i Windows ?
start med at kryptere dit drev og beskyt dine mapper med værdifyldt indhold.
Så er det ikke helt det samme. Hvorfor kryptere et helt drev, når jeg nøjes med at skjule en enkelt fil eller to eller mappe.

Uanset om der er en forskel eller ej Klaudi så er det et udmærket program og måske opdager vi forskellen på et tidspunkt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-03-15 19:09

Nemlig, det virker fint nok, har installeret pro udgaven nu, menuen er anderledes ellers kan jeg ikke lige få øje på noget!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-03-15 19:33

PS, fjern flueben ved "Søg efter opdatering" i Indstillinger (Tandhjul)
ellers risikerer man at den bliver opdateret til en prøveversion!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-03-15 20:42

Er gjort nu, tak.....

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-03-15 19:49

Fint nok kender ikke lige det program, men vil bare tilføje dette, gratis og så kan man flytte sine ´kodede´ filer/ mapper efter smag og behag.

http://www.safehousesoftware.com/SafeHouseExplorer.aspx

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 18-03-15 19:50

NB Gratis og uden alt andet der ´plejer´ at følge med disse gratis programmer.

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 19-03-15 14:03

Tak for svaret mig-selv. et interessant link du har lagt som jeg vil afprøve ved lejlighed.