/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hvis man tegnede Muhammed glorificeret?
Fra : Morgensutter
Vist : 720 gange
39 point
Dato : 18-02-15 19:12

Jeg tænkte lidt over hvad reaktionerne mon ville være hvis man ikke nedgjorde profeten, men i stedet afbillede ham positivt og glorificeret og smuk og alt muligt.
Så er hånen væk. Så er der kun afbillede delen tilbage.
Det ville ikke fornærme shia muslimerne når de godt på afbillede Muhammed. Sufierne ville helt sikkert også være ligeglade (den lidt mere spirituelle udgave af islam).

Men gad vide hvordan sunni muslimerne ville tage det.
Der ville nok være færre mordattentater.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 18-02-15 20:41

Hvorfor den slags overvejelser?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-02-15 22:00

Jeg ser ingen som helst grund til, at vi ikke skulle fortsætte med at tegne profeten, kongehuset, katolikkerne, jøderne, Jesus, Gud, eller hvem det end måtte være.
Men en anden ting er, om ikke visse muslimer skulle smides på røv og albuer tilbage til det sted de kom fra.
Jeg er åh så forbandet træt af, at en del af mine surt tjente penge skal gå til at understøtte mennesker, der ad hele deres hjerter hader alt hvad der er vestligt....og hermed Danmark.

Efter det der skete i lørdags, håber jeg inderligt at dansken har fået øjnene op for, hvilket slags menneskesyn, der i hobetal, bliver lukket ind i Danmark. Jeg har læst at tallet skulle være 72.300 mennesker. I runde tal

Lad mig da være ærlig. Konen og jeg sad på café i Schweiz og så i fjernsynet hvad der var sket i vores elskede fædreland. Tårene strømmede ned ad kinderne på os. Da, gik det op for os, hvad danskerne følte den 9. april 1940

Islam er ikke en religion, Islam er en ideologi, fordi de bunder i en teksttro læsning af Koranen.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-02-15 22:05

Citat
72.300 mennesker. I runde tal
altså i 2014

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-02-15 22:38

Hvordan ´ophøjer´ man en pædofil?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-02-15 22:40

Citat
Hvordan ´ophøjer´ man en pædofil?

Eller er dét bare at græde med i samme kor? tænker også på filmen.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-02-15 22:44

Det er desværre en (dødelig) pest. Som EU`s, og ikke mindst vore egne (røde) politikere, har bragt hertil.

Eneste udvej er en "Nordisk forår".

M.

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 18-02-15 23:46

I og med at de fleste, hvis ikke alle her i forumet, ikke er muslimer - shiaer, sunnier eller sufier eller hvilken afart af en forrykt ideologi, der daterer sig tilbage til 600-tallet, ja så kan vi ikke-muslimer kun gætte på, hvad svaret på dit spm. kan være.

Hvad vi derimod ikke behøver at gætte så meget på, er om hvad blot lørdagens terror kan komme til at koste i kr&øre - jeg orker ikke at opremse alle tiltagene, der berettiget foreslås implementeret, koster. Hvor mange hjemmehjælpstimer og bleskift til ældre, der må spares væk - fortsæt selv listen - p.g.a. en arabisk utilpasset ungersvend, der i en eller anden rus pludseligt skal udleve sin profets kald.

Hvis ikke der rejser sig et massivt folkeligt pres for at sætte proppen i for AL indvandring fra ETHVERT muslimsk land - og jeg mener AL, incl. krigsflygtninge, hvor meget det end byder mig imod - ja så har vi dermed sagt: vi er ligeglade med dette vort land, som vi - sosser og alle andre - kender. Alt andet er tossegod fortsættelse af import af femte-kolonne-individer.

Når alt dette er sagt, så er jeg selvfølgelig som alle andre her meget berørt af week-end´ens hændelser.

Tiden for den magelige tilbagelænethed eller måske uvilje til klar stillingtagen bør være forbi!

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 19-02-15 09:40

Alle der begår kriminalitet burde sendes hjem, det er da det første der skal ske. Dernæst kommer spørgsmålet, hvad gør vi ved dem der er født i dk. af indvandrer, man kan jo også høre på udtalelser hvem der burde med, samt de unge mennesker der flyttede blomsterne kan man sikkert tage med, evt. send med et fly hjem, der tilfældig vis får motor stop over Atlanten.
Vi er alt for blødsøden over for den slags mennesker. Stakkels ordens magt der står over for den slags, det gælder for øvrigt også vores egne der er hjernelamme og laver alt muligt "ulykker" .
Bøvs.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 19-02-15 09:44

Noget andet er vi skal selvfølgelig ikke lave tegninger af den slags når vi kender udslaget af det.
Disse mennesker er jo 100 eller tusind år bagud i åndeligt udvikling, den slags kan det jo ikke betale sig at provokere, de har jo ingen chance for at tage stilling til noget moderne.
Dem der er meningsdannere går jo hjemme i deres land med sutsko og klæder på og udspreder "glorier".
Mere bøvs.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-02-15 12:31

Citat
Hvis ikke der rejser sig et massivt folkeligt pres for at sætte proppen i for AL indvandring fra ETHVERT muslimsk land - og jeg mener AL, incl. krigsflygtninge, hvor meget det end byder mig imod - ja så har vi dermed sagt: vi er ligeglade med dette vort land, som vi - sosser og alle andre - kender. Alt andet er tossegod fortsættelse af import af femte-kolonne-individer.

Enig!!

Citat
Vi er alt for blødsøden over for den slags mennesker. Stakkels ordens magt der står over for den slags,

Enig!!

Citat
Noget andet er vi skal selvfølgelig ikke lave tegninger af den slags når vi kender udslaget af det.
Disse mennesker er jo 100 eller tusind år bagud i åndeligt udvikling, den slags kan det jo ikke betale sig at provokere, de har jo ingen chance for at tage stilling til noget moderne.

Nu skal vi så yderlig, træde et skridt baglæns,til fordel for det muslimske vælde,og bukke dybt:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/terror/kommune-til-skoler-fortael-ikke-at-terroristen-er-muslim/5449072
Virkeligheden skal skjules. Og så er der lige igen, bevilget en milliard til "sikkerhed". Tror man virkelig det vil holde galningerne borte. Akja...

M.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-02-15 17:35

Forstår ikke mosebaek at du ikke er blevt minister - du ved lige hvad der skal gøres. Akja...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-02-15 21:41

Citat
Forstår ikke mosebaek at du ikke er blevt minister - du ved lige hvad der skal gøres. Akja...

Det forstår jeg heller ikke. Jeg ville jo have været, guds (Allahs) gave til folket.
Men de utaknemmelige skarn, vil jo ikke altid deres egen bedste.

M.

Ps.: Angående ovenstående link, fra Odense kommune. Hørte jeg at de har ændret det. Det var en "misforståelse", hedder det.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 19-02-15 21:59

Citat
Nu skal vi så yderlig, træde et skridt baglæns,til fordel for det muslimske vælde,og bukke dybt:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/terror/kommune-til-skoler-fortael-ikke-at-terroristen-er-muslim/5449072
Virkeligheden skal skjules. Og så er der lige igen, bevilget en milliard til "sikkerhed". Tror man virkelig det vil holde galningerne borte. Akja...

Dengang min datter startede i vuggestue, for snart 18 år siden, blev jeg hurtigt bevidst om, at min datter skulle gå i daginstitution, og senere skole, med børn af anden etnisk herkomst (så er det vist både sagt pænt, og politisk korrekt) end hende selv.
For ikke at skabe problemer for mine børn stoppede jeg totalt med, at snakke nedsættende om mennesker af anden nationalitet.

Især min datter oplevede i sin folkeskoletid flere børn med muslimsk baggrund, som mildest talt opførte sig underligt. Hver gang tacklede jeg det uden at nævne noget om de implicerede børns baggrund.

Men på et tidspunkt, jeg vil tro omkring 5. eller 6. klasse, udtalte min datter noget i stil med "mor, de der muslimer, de opfører sig altså underligt".

Så uanset om de danske skolebørn får at vide, at terroristen er muslim eller ej, så skal de kvikke børn nok selv gennemskue hvordan tingene hænger sammen.

For nylig fortalte min datter (nu 18,5 år), at flere af de muslimske piger hun kender fra sin skoletid, de bliver gift i en pokkers fart, i den pæneste kjole de nu har i skabet, det skal gå så stærkt, at der ikke en gang er tid til ordentlige forberedelser.
Og min datter, hun ryster på hovedet.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-02-15 22:39

Kode
Det forstår jeg heller ikke. Jeg ville jo have været, guds (Allahs) gave til folket.
Jeg tror også ud fra dine holdninger at du ville falde godt ind hos blå blok med deres rødvin og fladbamser. Akja...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-02-15 23:02

Du er ret skarpsindig. Jeg kan li`alle tre ting du nævner. Dog er det for sjældent med fladbamser.
Nøjes med de billige fra Brugsen. Et sted skal man jo spare.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-02-15 23:39

Det ser ud til at Bentjuul er krigshumør.
Er det mon medlems flugten fra A der går ham på..?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-02-15 11:01

Citat
Det ser ud til at Bentjuul er krigshumør.
Er det mon medlems flugten fra A der går ham på..?

Han er jo nok påvirket af det. Det er jo også forståeligt,hvis man er på det hold.

Mange vil gerne gøre Venstre,og ikke mindst Lars Løkke,synonym med fadøl. Jeg tror nu ikke de ene kan klare,denne enorme omsætning der er af "Bamsene".

Jeg har også en formodning om at selv de røde,er med ved hanerne. F.eks. fagforeningspamperne plejer ikke at sige nej,til et godt glas øl. For at tage den "grimme" smag af whiskyen. Det har jeg selv konstateret. (Husker endnu vores gamle murerformand).

Nå,vi kom lidt væk fra muhammed.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 20-02-15 12:50

Ja, spørgsmålet lød jo i al sin enkelthed:
Citat
men i stedet afbillede ham positivt og glorificeret og smuk og alt muligt.
Her kunne jeg godt tænke mig at spørge Morgensutteren, om der skulle være noget som helst positivt og glorificeret ved Muhammed?
For mig at se, er han den største djævel - der indtil nu, er tilbedt på denne jord.
Jeg ville hellere dø i kamp mod ham, end jeg ville underkaste mig ham.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 21-02-15 00:43

Er bare så enig med dig Kaptajn. Mere usædvanligt er det dog, at jeg skulle blive enig med den korsslæbende Moses Hansen, men det er jeg her når han skriver:

Vores ansvar og pligt
Det er ethvert godt menneskes ansvar, ethvert sandhedssøgende menneskes pligt, at afsløre Mohammed som en falsk profet, et ondt menneske med en syg idé om, at han var en profet!
Det er vores ansvar og pligt at afsløre, at muslimerne kæmper for udbredelsen af en falsk, dæmonisk religion, som binder mennesker i et religiøst system af trældom, vold og frygt.
Det er vores ansvar og pligt at forkynde for dem, at Jesus Kristus er Guds Søn og også deres Frelser, Herre og Messias.
Moses Hansen

http://www.watchman.dk/site/Artikler/index.php/401/Tankev_kkende_sp_rgsm_l

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 39 point
Dato : 21-02-15 08:22

Næeh... hør nu:

Der er i enhver sammenhæng blasfemisk at afbilde Profeten Muhammed i en rettroende sunni-muslims øjne (80% af muslimer er sunni !). Om det er med eller uden 'hat':

http://www.kristeligt-dagblad.dk/kirke-tro/hvorfor-må-man-ikke-tegne-muhammed

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 21-02-15 14:08

Moses er for mig - som for dig, en halvrabiat skørbuk. Men, som det gamle ord siger; " Selv en blind høne kan finde korn" Må jeg give dig ret i, at Moses for én gang skyld har fundet det berømte korn.
Citat
Vores ansvar og pligt
Det er ethvert godt menneskes ansvar, ethvert sandhedssøgende menneskes pligt, at afsløre Mohammed som en falsk profet, et ondt menneske med en syg idé om, at han var en profet!
Det er vores ansvar og pligt at afsløre, at muslimerne kæmper for udbredelsen af en falsk, dæmonisk religion, som binder mennesker i et religiøst system af trældom, vold og frygt.
Det er vores ansvar og pligt at forkynde for dem, at Jesus Kristus er Guds Søn og også deres Frelser, Herre og Messias.
Moses Hansen

Det er så sandt så sandt - og på det punkt - og en del andre - har jeg lagt mærke til, at vi også er enige...Og det glæder mig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-15 07:31

Moses Hansen tager for så vidt ikke fejl, men hans argument kan bruges med samme vægt og pointe, hvis man udskifter ordet muslim med ...religiøs:

Citat
Vores ansvar og pligt.

Det er ethvert godt menneskes ansvar, ethvert sandhedssøgende menneskes pligt, at afsløre en falsk profet, et ondt menneske med en syg idé om, at han var en profet!

Det er vores ansvar og pligt at afsløre, at religiøse kæmper for udbredelsen af en falsk, dæmonisk
religion, som binder mennesker i et religiøst system af trældom, vold og frygt.

Det er vores ansvar og pligt at forkynde for dem, at demokrati, oplysning og videnskab er deres frelse.

</ATEIST>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-02-15 13:04

Ja ja Molo, eller ordet Nazist, Kommunist, Jøde, - eller what ever.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-15 14:27

Tommy -> Jeps...

Slut med selvudnævnte Store ledere:
Despoter, Diktatorer, Enevældige, Dronninger & Konger, Præsidenter, Partiledere, Direktører..
..og hva' har vi?

Fra NU af?
..er der kun mig!

</MIG>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-02-15 16:51

Jeps........ MOLO ER ALLAH! Molohu Molohu Molohu MOLO
Nå for filan, nu har jeg nok en dødsdom hængende over hovedet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-15 22:19

Du kan bli' min første proselyt Tommy ...med ret til at bære; Høj hat, Lange underbukser og Sabel !

</MOLO ER GUD>

Godkendelse af svar
Fra : Morgensutter

Dato : 13-05-15 19:01

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-05-15 07:03

Amen...
</MOLOKYLE>