/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
universitets karakter, Hvordan vægter de
Fra : mabou
Vist : 579 gange
50 point
Dato : 05-02-15 21:37

hej..
jeg har i en af mine skriftlige eksaminer fået 02.

Dette skyldes lidt tekniske problemer med min bærbar. Jeg ved med 100 % sikkerhed, at jeg vil være i stand til at få 7 eller 10, hvis jeg kunne tage min eksamen om igen.

Jeg går derfor med tanken om at skrive til universitetet og høre om jeg evt kunne få lov til at komme til en reeksamen.

Men hvad vil i anbefale, betyder det noget med en dårlig karakter på mine papir eller har den ingen betydning for min fremtid.

Håber her er nogen der har gennemført en universitets uddannelse og ved noget om det.

på forhånd tak

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 06-02-15 05:25

Det ville jeg tage med en skolevejleder.

Om det har nogle betydning kommer jo helt an på hvad du vil og skal bruge den til senere?

Kommentar
Fra : mabou

Dato : 06-02-15 08:47

faget regner jeg ikke med at skulle bruge igen

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 50 point
Dato : 06-02-15 12:44

Du har bestået, og det er helt fint.
Du vil senere komme op i fag, hvor resultatet er bestået eller ikke bestået, altså ingen karakter.
Brug dine resourcer til dit næste projekt.
http://www.e-pages.dk/ku/136/fullpdf/

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 06-02-15 22:02

Kommer helt an på hvilket Studie og hvilke jobområder du efterfølgende ønsker at få.

Nogen steder betyder det absolut ingenting andre steder alt.

Snak eventuelt med en studievejleder.

Godkendelse af svar
Fra : mabou

Dato : 15-03-15 12:39

Tak for svaret katekismus.