/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Opsætning af GPRS Mt T720 med Orange ell~
Fra : spanning
Vist : 311 gange
40 point
Dato : 18-06-03 12:57

Jeg kan ikke finde nogle oplysninger omkring opsætning af GPRS med Orange abb. Har sendt WAPGPRS til orange (888) og modtager en uforståelig sms som T720 absolut ikke opfatter som en opsætning/indstillings SMS. At komme igennem til Orange kundeservice og een der ved noget om dette er umuligt. derfor prøver jeg her. På forhånd tak.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 18-06-03 13:06
Kommentar
Fra : spanning

Dato : 19-06-03 10:25

Nu er det er mere interessant med Debitel(Da jeg har skiftet abb.) . Jeg har allerede prøvet ovenstående buch78 men intet held . T720 opfatter ikke SMS'en som en indstilling. ellers tak.

Kommentar
Fra : spanning

Dato : 19-06-03 10:25

Nu er det er mere interessant med Debitel(Da jeg har skiftet abb.) . Jeg har allerede prøvet ovenstående buch78 men intet held . T720 opfatter ikke SMS'en som en indstilling. ellers tak.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 19-06-03 11:38

Hej igen

Jeg syntes hverken jeg kan finde de informationer man skal bruge ved debitel. Så du bliver nok nød til at ringe til dem… med mindre du har smarttalk for det understøtter ikke lige nu

http://www.smarttalk.dk/faq.php

Hvis du har fået et brev med de rette informationer du skal bruge kan du bytte dem ud og bruge denne manual fra TDC… vælg selv din telefon

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/selvbetjening/opsaetning_til_mobilen/gprs_opsaetning/index.jsp?ComponentID=4429&SourcePageID=6266#1

Kommentar
Fra : spanning

Dato : 19-06-03 13:48

Debitel understøtter slet ikke GPRS - hvorfor de sælger en GPRS telefon med abb. der er bundet i ½ år(!) er mig en gåde. Tak for hjælpen ellers.