/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Nye køkkenlåger
Fra : jakobal
Vist : 2162 gange
100 point
Dato : 18-06-03 12:09

Da jeg vil gi' vores 70'er køkken en opfrisker, men ikke synes det er nødvendigt at udskifte andet end lågerne, har jeg brug for et link ellers telefonnummer til et firma der tager sig af den slags...
//Jakobal

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 18-06-03 12:34

Jeg har søgt lidt for dig - og fundet følgende:

http://www.nbp.dk/links/hus/koekken.htm - her er både links til, nogle som kan sprøjtemale dine gamle låger, men også nogle som kan sælge dig nogle nye låger.

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 18-06-03 12:37
Kommentar
Fra : Melander

Dato : 18-06-03 12:50

øhhh, det kan du da selv gøre, der er ikke grund til at bruge penge på det, hvis du selv kan gøre det vel...

http://www.dr.dk/tv/Tv-p/Leth/classic/raad_sider/2003/03-01-13/13-01-03nyelaagerafgamle.htm her bliver det fint gennemgået hvad du skal gøre..og det er jo lidt blær, når folk spørger til lågerne, og du så kan sige at dem har du selv malet..

god arbejdslyst

Kommentar
Fra : jakobal

Dato : 18-06-03 13:01

Melander,
Ja, problemet er bare at bordpladen i sin tid er blevet hævet til en højde så man ikke får rygskade af at arbejde i køkkenet. Dette har gjort at lågerne ikke længere passer 100% i højden. De nye låger skal derfor ha' lidt andre dimensioner end de gamle.

//Jakobal

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 18-06-03 17:26
Godkendelse af svar
Fra : jakobal

Dato : 18-06-03 21:37

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : froso

Dato : 05-08-03 22:10

Jeg har læst dit ønske. Vi kan tilbyde nye låger og skuffer efter mål i mange farver og design. Ring blot og aftal tid med en konsulent for gratis og uforbindende tilbud.

Med venlig hilsen

Frøsø Køkkenfornyelse ApS