/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
ROOOOOOLIG RUSTIKA......................~
Fra : 3773
Vist : 418 gange
431 point
Dato : 18-06-03 10:43

Meningen med tips er IKKE at du skal opremse en dagbog med hvad du finder af links du synes er sjove.

10 tips på en formiddag er da vist rekorden.

Du fylder totalt tips boksen med ting der kan findes af interesserede vha en almindelig søgemaskine og lidt surfing.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 18-06-03 11:07

Hej 3773!
Det er nu heller ikke for at ville være træls !
Men du har selvfølgelig ret du kan finde siderne ved at søge efter dem,
men det kan du vil med alle HP-er hvis de er sat rigtig op ik`?

Men jeg syntes at det er en god måde at få nye link på i min fortrukne!
Jeg bruger det selv, og får tilføjet nogle

Vi skal da udvide vores Viden om hvor vi kan finde fede sider?

Men tak for opmærksomheden !

P.S. Jeg hedder Rustica.dk !
TAK
Michael

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-06-03 11:18

Havde selv set stavefejlen, men det var efter at spørgsmålet var down loaded.

Meningen med tips er stadig ikke at overdænge boksen med links. Hvis du kigger lidt i tidligere mundhuggerier, vil du se at der bliver råbt: "Point-luder" og alle mulige grimme ting, ligesom at slægtforskerne af og til har dynget tipsene godt og grundigt til.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 18-06-03 11:30

OK det kan jeg godt se, men de point er nu ikke noget jeg
stræber efter !

Jeg ville jo bare vise andre min begejstring over de ellers rigtige coole HP-er.
Jeg er rimelig ny på denne side, og skal lige finde ud af hvordan jeg skal gebærte mig "LOOOOL"

Men jeg har taget din kretik til mig, og håber at vi stadig kan få en god dialog

TAk for påmindelsen!
Michael
Rustica.dk

Accepteret svar
Fra : Rustica.dk

Modtaget 441 point
Dato : 18-06-03 11:32

Point er lige gyldig, men får jeg så det 1 point som du har udlovet LOOOL

For så har jeg jo rigtig mange

Lidt sjov skal vi da have ik`?
;oV

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-06-03 11:41

Iøvrigt tror jeg nok www.findsvar.dk betegnes som et bandeord i kandu. Bare sådan til din orientering. Prøv at søge på zonker, så vil du se hvad jeg mener.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-06-03 11:42

Hvis du lover ikke at fylde tipsboksen skal jeg nok give dig point!

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 18-06-03 12:00

Hverken http://www.findsvar.dk/ er http://eksperten.dk betegnes som bandeord sålænge der er relavans til noget

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-06-03 13:03

Okay Uffe, synes bare at kunne huske at landt andet Karina og Ram2 har brugt nogle usædvanlig grimme tillægsord, eller hva'.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 18-06-03 13:07

Tak for svaret Rustica.dk.

Og kom ikke og fortæl mig jeg er nærig.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 18-06-03 14:17

Hey *S

Jeg har ingen GRIMME ord brugt om findsvar.dk - evig fred være med dem der finder stedet brugbart .... det tåler dog ikke sammenligning med www.eksperten.dk, men er sikker på Zonker med tiden har fået bygget et fint, omend langsomt websted op.

jeg har måske sagt ikke så pæne ting, men jeg ved jeg har adresseret dem til rette ejermand - nemlig Zonker selv - udfra parolen at tale TIL folk og ikke om dem.

Jeg har ikke været bleg for at tiltale Zonker, og er faktisk ked af at den slags ting er blevet diskuteret her på Kandu - da det var et anliggende mellem Zonker og migselv.

Desuden er ting der diskuteres dumme når langt de fleste der "deltager" faktisk slet, slet intet kendskab har til debatten.

Men jeg forbeholder mig ret til, uvenner med Zonker eller ej - at udtrykke min mening om findsvar.dk på daværende tidspunkt. Det kan jo ikke passe at folk man enes med kun skal have ros og dem man ikke kan enes med skal kritiseres, så mine udtalelser om findsvar.dk var baseret på mine egne erfaringer med gode og dårlige websteder.

Der kan nok siges meget om Zonker, men det er jeg sikker på han er enig med mig i.

Men grimme ord - nope not me.

Karina

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-06-03 14:47

okay!

Citat: Hold op hvor I gennemskuelige hansandersen22 og Rudolf - det er prisværdigt I stadig forsøger at kapre brugere til jeres amatør site ( der ustandseligt er nede og hamrende ustabilt )

Desuden mindes jeg at have set udtryk vistnok som "skod-side" eller hvad det nu var. Men det ved jeg, ikke var dig Karina.

....og Karina, uanset kvaliteten af Zonkers side, må du indrømme det ikke er rart at få påduttet betegnelsen "amatør site".

...og iøvrigt diskuterer vi ikke findsvar, det gider jeg ikke.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 18-06-03 15:30

3773, du skrev "Karina og Ram2 har brugt nogle usædvanlig grimme tillægsord"

det er så et spørgsmål om definition af ord ikk´... for mig er "usædvanlig grimme tillægsord" ord som jeg vel ikke behøver nævne her.

Amatørsite/skodsite ....tjjjoo nu var jeg jo med helt fra starten og i starten kørte det på en 750 Mhz server stående i Zonkers stue, i de første uger tiltede den liiiidt vel tit, bevares - al begyndelse er svær, og der er nok rettet op på det nu - så jo på daværende tidspunkt hvor jeg udtalte mig om det var det en amatørsite ( og hvad er der galt i det - amatør er vel ikke nedladende ) så jo det var en amatørsite.

Ligeså vel som alle mine egne sider er det - for da jeg jo ikke er professionel, må det jo være amatør-agtigt.

Jeg var nummer to på sitet og jeg ved altså at udtalelsen "der ustandseligt er nede og hamrende ustabilt" er korrekt --- been there, done that - bought the T-shirt.

Det var nu heller ikke i denne tråd jeg snakkede om at der blev diskuteret findsvar.dk - jeg henviste til de gange det andre steder var blevet diskuteret, og det burde det ikke have været.

Jo skod site det var det ( besøgte du sitet på det tidspunkt ?? )

Karina

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 18-06-03 16:24

Og zonker nyder til stadighed hans omtale (og gratis reklame) for hans site. Han kigger måske med på en "lytter"
I Pumper jo selv en stemning op omkring siden.
Manden (drengen) zonker ER begravet (fra kandu) men hold da op hvor han bliver diskuteret.
Laurenzio

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-06-03 16:25

Nøhh, har kun kigget lidt ind. Der var nu heller ingen dybere mening i mine kommentarer. Det var nok mest ment som et venligt lille puf til Rustica (han kunne jo ikke kende til "Zonker-historien"), og som bekendt fremmer overdrivelse forståelsen, ikk'!!!!

Så lige der havde været tyve i Præstø for at stjæle stesolid! Var det dig? (jvf dit bette opkog over dronningen og prinsens snarlige besøg).

Nå, må hellere arte mig lidt og lade være med at drille (men humøret er lige så godt, nu her hvor solen igen titter frem, og sender sine livgivende stråler ned over os dødelige).

Et lille PS: Selvom man er amatør, synes jeg ordet har en skidt klang, jeg bryder mig ikke om det. Skodsite lyder i mine ører meget negativt.

Keep on rock'in over there.....

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 18-06-03 16:42

Stesolider - jepper, stjal en palle af dem - der skal jo være til mange dage - både før og efter *S

jeg synes nu ordet amatør er et ord med plads til mere - overbærenhed, vurdering af ens evner, kreativitet m.m - det er ikke altid nemt at være proff.
jeg kan godt li`ordet - men det skal vi to jo heller ikke være enige om ....

P.S Zonker er skam ikke ude af Kandu laurenzio......

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-06-03 16:52

Næh, det er da nogen der ligner en gang imellem.

Hvad står sådan et glas steso'er i Karina, eller har du lagt dem på lager?

....nå, må hellere kommere hjem og checke om svalerne i brændeskuret snart er færdige med at ruge.....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-06-03 16:53

Hvad hedder han i øjeblikket, den kære Zonker?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 18-06-03 17:07

Troede slet ikke man kunne få Steso´er mere - gik de ikke ud af handel ??

nej det har de jo så ikke gjort - åbenbart.

I øjeblikket - det ved jeg ikke, men han kigger jævnligt ind til os - for det kan han slet, slet ikke lade være med - men sådan lige her og nu *trækker på skulderne* Don´t really know

Ja kær og kær ....

P.S jeg får ingen mails om indlæg lige i øjeblikket - er det kun hos mig eller hvad ?

Karina

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 18-06-03 19:02

Jamen vi har da en aftale 3773!
Men så kommer jeg med nogle enklte Link, ind i mellem, når jeg falder over noget som jeg gerne vil dele.
Mange tak!

Michael
Rustica.dk

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 18-06-03 21:01

Jeg siger da mange tak for alle de fine henvisninger til findsvar, som jeg også har interesse i. Jeg har ikke selv turdet bringe dem, for ikke at indlede en værre polemik, for ikke at sige hundeslagsmål.

Som det vil være nogen bekendt, er jeg desuden stadig aktiv her på kandu, så det ene udelukker ikke det andet.

Og ærlig talt, tror jeg ikke at det har ændret en tøddel for kandu, om findsvar eksisterer eller ej.

Det må være erindringen om Zonker der bringer minderne og bemærkningerne frem. Så han har da gjort indtryk.

Men jeg husker da også mange andre fra perioden omkring juletid.

PS - Jeg mener heller ikke at det er særlig smart at lægge alle de links som et Tip. Skal det endelig være kunne Du sagtens have samlet dem i et enkelt tip.

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 21-06-03 07:43

Tja, at andre gider at bringe link til den, jeg og 85 andre medlemmer driver er jo en god ting.

Det beviser jo at den er mere end det i gør den til.

Og når man samtidig kan tilbyde en del flere ting end herinde, synes jeg faktisk det er et anderledes alternativ, som intet har med dette at gøre...

og nej jeg/vi behøver ikke kapre medlemmer herinde, de kommer faktisk af sig selv. også selvom det er 3773 imod.

Og med en så lille sammensætning og 10 aktive redaktører, har vi faktisk ikke noget at skamme os over.

Roustica - tak for din hjælp, selvom det absolut ikke er nødvendigt at vælte derudaf med 10 eller flere links på en formiddag, der vil jeg give de andre ret. Det minder om de der slægstforskningskvinder, som de nogen gange afstedkommer en bankboks fyldt med links på en formiddag.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 21-06-03 08:58

Hej Andersjensen!
Jeg ved ikke om det er nødvendig at svare på dit spørgsmål ?

Men som jeg skrev tideligere:
"OK det kan jeg godt se, men de point er nu ikke noget jeg
stræber efter !

Jeg ville jo bare vise andre min begejstring over de ellers rigtige coole HP-er.
Jeg er rimelig ny på denne side, og skal lige finde ud af hvordan jeg skal gebærte mig "LOOOOL"

Men jeg har taget din kretik til mig, og håber at vi stadig kan få en god dialog"

Vi lære jo alle sammen hver dag, og dette var så min lære streg

TAK
Michael
Rustica.dk

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-06-03 12:17

Nå, der var du, Zonker - du tiltrækkes stadig af os søde, skønne mennesker ......

Ja, hvad man ikke får hjemme i eget "forum", kan man jo prøve at få ude ..... *GG

Godt at se du stadig kan li' os!!!

Karina

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-06-03 09:27

Hej Zonker, og du læser stadig indlæg ligesom fanden læser biblen. Jeg har IKKE været imod du kaprede medlemmer. Jeg henviser blot til tidligere polymik der har været i dette forum.