/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Asus all in one PC
Fra : Rustica.dk
Vist : 333 gange
50 point
Dato : 19-01-15 16:37

Hej Kanduer.
Jeg har en asus et2011AUTB, som jeg have opgraderet ram på.
Er der nogen der har en vejledning til skift af dem?
Evt. gerne en video??

Jeg ved ikke helt om jeg kan komme til den ved at tage bag beklædningen af, eller jeg skal have andre skjold af.

Håber der en der kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 19-01-15 21:59

Måske det her kan give lidt inspiration ?

http://www.manualslib.com/manual/417364/Asus-Et2400xvt.html?page=43

Bemærk at CPU'en i din Asus ikke er den hurtigste i verden - og at mere RAM ikke nødvendigvis gør den hurtigere...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-01-15 22:23

Jeg kan ikke finde andet end brugermanualen.
Og der står ikke noget om adskildelse.

http://www.asus.com/dk/AllinOne_PCs/ET2011AUTB/HelpDesk_Manual/

Jeg havde en lignende gammel skærm med indbygget computer og der skulle jeg tage fod og så bagbeklædning af for at skifte harddisk og ram.

Men jeg ved ikke hvordan din skilles ad.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-01-15 22:26

Thomas - Jeg så ikke at du havde fundet manual til adskillelse.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 20-01-15 07:33

Hej med jer begge 2...
Den kan godt give lidt at gå efter, men jeg er bare bange for at den ikke har det lille skjold, bag på, så jeg lige kan komme til Ram.

Jeg har set andre modeller, som giver anden møde, og der skal der virkelig skilles meget af

Men der er vil ikke andet for end at prøve. det ville bare være fedt, hvis der liiiiiige var et billede af hvor de sidder, og evt. hvordan de er til at komme til

Jeg lader lige dette spørgsmål stå hvis der skulle være nogen der kan hjælpe !

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-01-15 09:14

Når eller hvis du kommer ind til de memory klodser, så læg mærke til de to fjederholdere i siden, som vist på tegningen fra Thomas link. De skal vippes til siden for at løsne RAM klodserne.
Det er måske muligt at adgangen sidder bag standerbeslaget.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 20-01-15 11:11

Jeps. jeg er med på at få dem skiftet, men ville godt have haft lidt vildledning til at komme til dem

De er blevet så smart de nye maskiner....

Annuller spørgsmålet
Fra : Rustica.dk

Dato : 08-02-15 08:46

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Der er gode forslag, men ikke specifikt denne pc.