/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp med at slippe af med popup
Fra : Harbo21
Vist : 525 gange
100 point
Dato : 17-06-03 21:14

Hvad skal jeg gøre for at slippe af, med alle de popup som kommer på min skærm.
Det hele sker lige pluselig, selv om jeg slet ikke går på nettet.
Håber i kan hjælpe mig....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-06-03 21:22

Prøv at hente en her
http://www.panicware.com/?rid=1383
lidt ned til venstre
Emesen.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 17-06-03 21:24

Uha, da da. Det var en af de meget nemme

Der findes et utal af pop-up stoppere. Den jeg benytter heder pow fra analogX. Den opfylder de væsentligste krav. Den skal fylde lidt og have domæne ban. Og så skader det jo ikke den er lavet af et anerkendt netværksfirma

http://www.analogx.com/welcome.htm

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-06-03 21:37

Problemet er helt sikkert, at du har fået spy-ware på din maskine.
Så det, du har brug for, er ikke en pop-up-stopper, men et program
til fjernelse af spy-ware.
Hent Ad-Aware her. Den er både effektiv og meget nem at betjene:
http://www.lavasoftusa.com/

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-06-03 21:39

Mit gæt er, at det er det ækle snyltwerprogram m-Case, der er på spil.
Det har jeg nemlig selv haft på min computer engang.
Men Ad-Aware fjerner det med det vuns.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-06-03 21:40

Rettelse: m-Case = n-Case

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 110 point
Dato : 17-06-03 21:43

Og her kan du hente både Ad-Aware og andre programmer
til løsning af problemet: http://www.spywarefri.dk

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 17-06-03 21:45

Ups, godt set Rellom

Ja det er fuldstændig rigtigt, som Rellom skriver glem venligst mit indlæg. Jeg fik ikke læst det grundigt nok må jeg tilstå .

mvh srhansen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-06-03 21:53

Ja godt læst.
Glem mit indlæg og hold dig til Rellom's forslag.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : Harbo21

Dato : 17-06-03 21:56

Tak for svaret Rellom.