/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
T9 til en P800?
Fra : Lantner
Vist : 267 gange
220 point
Dato : 17-06-03 19:52

Hej... jeg overvejer at købe en P800. Det eneste der holder mig tilbage er dog at der ikke er T9 (Intelligent ordbog) som ALLE andre telefoner har. jeg har hørt at man kan downloade T9 til P800-eren på nettet. jeg har ledt men kan ikke finde det. Er det bare et rygte?
Kan man vende sig til at bruge Palm-metoden (skrive på skærmen) til at skrive sms?

Alex

Kommentar
Fra : dennis85k8

Dato : 18-06-03 13:41

Hej jeg tror det bare er et rygte men prøv at kontakte produsenten.
Jeg ved at du kan vende dig til at bruge Palm-metoden det gør jeg ofte selv (på en palm) og det er lidt svært i starten men når du lære det (det vil ikke tage så lang tid) vil du blive hurtiger til at skrive end med T9. Det handler bare om lidt øvelse. God fornøgelse med sktivningen

hilsen dennis85k8 : )

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 18-06-03 16:37

Hej.. det er bare et rygte du har hørt.. det er tekniksk set umuligt at lave sådan et program da telefonen normalt er sat op til sms uden ordbog.. Men hvis du så gerne vil have den telefon, tror du så ikke du overlever med eller uden ordbog??