/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Puch maxi k
Fra : 30scooter
Vist : 537 gange
10 point
Dato : 17-06-03 19:27

Hej hvor kan man købe et originalt speedometer til en puch maxi k...

MVH 30scooter

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 17-06-03 20:58

Hos en lokal forhandler... Eller en cykel/scooter forretning... jeg gik ind til en som havde med scooter-forretning for at få reservedele til min PM, og det kunne han sagtens skaffe... Hvis du skriver hvor du kommer fra, kan det være jeg kan hjælpe dig med at finde nogle forhandlere...

MVH Ostemanden

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 17-06-03 20:59

www.thansen.dk har det, til 349 kr. ! og JA det er originalt, de har også et uoriginalt til 199....