/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjælp til Debatforum
Fra : Henrikkragh
Vist : 370 gange
40 point
Dato : 17-06-03 18:40

Hej med jer
Jeg sidder og fedter lidt med at lave en hjemmeside. Jeg vil meget gerne have et debatforum på siden. Allerhelst vil jeg gerne have at debatforummet forbliver på siden, men alternativt et eksternt, hvor man selv (måske begrænset) kan justere opsætningen.
Er der nogen her på sitet, der har erfaring med dette? Jeg har søgt rundt omkring på nettet, men synes ikke rigtig, at jeg kunne finde den perfekte forklaring på, hvordan pokker jeg skal bære mig ad. Så nu henvender jeg mig til eksperterne...
Jeg bruger Adobe Golive 6.

Venlig hilsen Henrik

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 17-06-03 19:46
Accepteret svar
Fra : Marchwitz

Modtaget 40 point
Dato : 18-06-03 20:23

De fleste tællere har forskellige service man kan bruge.
F.eks. har http://chart.dk et ganske udmærket debatforum som jeg selv har benyttet.

Med venlig hilsen
Kim Marchwitz

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 21-06-03 13:19

Hvor langt vil du gå og hvilken erfaring har du med at sætte noget sådant op...

Og hvor får du det hosted ?

Kommentar
Fra : Noxi

Dato : 26-06-03 00:27

du kan download et forum på http://www.solutions2all.dk man skal godt nok være bruge men lav en e-mail på www.ofir.dk og opret en bruger med den e-mail... det funger på samme måde som her der kan du også stille spørsmål og download mange ting... til din Hjemmeside...

Jeg har først lige kommet igang med det men der er sq mange ting man kan download og de fleste er på dansk... hvis du ikke lige kan få det til at virke kan du bare stille et spørgsmål og så for du svar som her...

Mvh.

Noxi

Håber på at få lidt point... hehe... :)

spørg mig hvis du har problemmer...

Godkendelse af svar
Fra : Henrikkragh

Dato : 01-07-03 12:29

Tak for svaret Marchwitz.