/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
AutoCollage 2008
Fra : mubbur
Vist : 629 gange
300 point
Dato : 12-12-14 16:37

Hej er der nogen her der ved hvor jeg kan købe AutoCollage 2008, har prøvet i USA,men der kan jeg ikke købe det fra, er der andre steder man kan købe det, har downloadet det,men der skal en key til og koster ikke det store

Kommentar
Fra : Pivili

Dato : 12-12-14 16:42
Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 12-12-14 16:48

Tak for svar Pivili
Har prøvet denne side, og kan godt få det ned på min pc,men man skal købe den for at få deres vandmærker væk, og på den side der kan man kun købe hvis man bor i usa, har skrevet sammen med dem idag, når man kommer dertil man skal bruge visa så er der kun deres stader og postnumre som fungerer der ikke vores i denne verden

Kommentar
Fra : Pivili

Dato : 12-12-14 16:51

men hvorfor lige det program, der findes jo så mange andre

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 12-12-14 16:53

Hej Pivili
Ja nu ved jeg ikke lige, har haft det på en anden pc engang og syntes det vae ok, men har du en anden løsning til et der ligner

Accepteret svar
Fra : Pivili

Modtaget 310 point
Dato : 12-12-14 16:53

prøv lige at læse denne artikkel hvor du kan få photoshop cs2 helt gratis, og det kan meget mere
http://www.altomdata.dk/faa-photoshop-helt-gratis

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-12-14 17:03

Du skulle også prøve dette - Wondershare Photo Collage Studio

Godkendelse af svar
Fra : mubbur

Dato : 12-12-14 17:16

Tak for svaret Pivili.