/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
bedste udstødning til afdroslet scooter
Fra : benjamin18
Vist : 1035 gange
250 point
Dato : 17-06-03 13:56

jeg ville bare spørge hvilkem udstødning der er bedst til an afdroslet scooter den skal give topfart og optræk helst
og så skal det helst være en knæk udstødning

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 17-06-03 14:38

Jeg tror kun der er en knæk udstødning en afdroslet scooter kan køre ordentligt med, og det er nok Technigas Next, for den er lavet til det, de fleste andre knækudst. er for kraftige og er bygget til mange flere RPM end en lovlig cylinder kan levere, hvilket vil sløve din scooter.

Du kan købe Next'en hos Protuna.dk !

Kommentar
Fra : benjamin18

Dato : 17-06-03 15:54

jeg fik bare at vide at leovinci zx handmade den er rigtig go til originale cylindre

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 17-06-03 16:04

Den havde jeg lige glemt, jo den kan også bruges både på original cylinder og sports cylindere (IKKE Evo )... Den skulle i øvrigt give et rimligt godt optræk

Kommentar
Fra : jlasse3

Dato : 17-06-03 23:53

For lige at rette, er det ikke kun knæk udstødninger afdroslet scootere køre ordentligt med, jge kører med Proma Legal på min NRG og den render 110, så Proma Legal kan jeg godt anbefale, medens den ikke er så godt hvis der er 47,6 cylinder på. Hebo´s udstødning der ligner orginal er også god! Men leovinci ZX er også en ganske godt køb for pengene.......

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 18-06-03 08:19

jlasse3 >> en afdroslet scooter kører meget bedre med en ikke knæk potte, fx. Top Performance Powered, den kører bedre på afdroslede scootere end de fleste knækpotter...

Kommentar
Fra : jlasse3

Dato : 18-06-03 11:04

Okay godt godt! Jeg havde bare misforstået din tidligere kommentar..........sorry.........

Kommentar
Fra : mikaelsol

Dato : 25-06-03 09:42

Jeg har de bedste erfaringer med Polini Star Traffic, den kører kanon både på voldtunet og ikke voldtunede scootere, den ligner standard. Jon har også anbefalet mig Powered udstødningen, men jeg kan ikke finde et sted at købe den, jeg vil overdrevet gerne prøve den.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 25-06-03 11:27

De har Top Performance Powered hos www.speed-line.dk (og der kan du købe den flex slange til luftfilteret jeg snakkede om!)....

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 25-06-03 11:29

og mikaelsol >> neeejjjjj, star trafic'en ville fx. sløve en EVO cylinder vildt meget ! Den kan kun bruges op til Sport kits, ellers vil den kun have en negativ virkning!