/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Specielt henvendt til Nonlinenosunshine5
Fra : netop
Vist : 525 gange
500 point
Dato : 04-12-14 23:54

Skal mandler være med skal eller skal de ikke?

Citat
Jeg kan altså ikke lade være med at sidde her og fnise af de kandutter der ihvertfald ikke syntes om mit tip her -----
Og læse være med om det har givet mig minus point. For jeg ved det kan bruges. Og bliver brugt...

Det skal de så bestemt efter Nonlinenosunshine5's mening og dermed basta!

Beklager meget jeg ikke synes det samme

Kommentar
Fra : netop

Dato : 05-12-14 00:02

Nå for hunden da også, så gik der noget galt i kopieringen af linket til navnet - sunshine5 - det er jo ikke godt. Jeg har ikke engang mulighed for at forøge points for at gøre det godt...

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 510 point
Dato : 05-12-14 00:06

Hold nu lidt igen...

Det var da et ualmindelig dårligt tip - mandler skal da spises med skallen på, så er de sundeste og smager bedst...

Det holder jeg nu fast i.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-12-14 01:03

Citat
Nå for hunden da også, så gik der noget galt i kopieringen af linket til navnet
Det er blot dine evner der ikke rækker.... men det ved vi godt

Kommentar
Fra : netop

Dato : 05-12-14 01:06

Citat
Det er blot dine evner der ikke rækker.... men det ved vi godt

Så er det da godt vi har dig bentjuul din intelligens overstråler jo alt og alle...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-12-14 01:10

Citat
Så er det da godt vi har dig bentjuul din intelligens overstråler jo alt og alle...
Helt enig....

Kommentar
Fra : netop

Dato : 05-12-14 12:00

Hold da fest og ferie - sikken en børnehave man er havnet i...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-12-14 13:45

Helt enig og du bidrager fint til det, se dine kommentarer i de spørgsmål du deltager i.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 05-12-14 13:55

Citat
Helt enig og du bidrager fint til det, se dine kommentarer i de spørgsmål du deltager i.

Og hvad med dig bentjuul - du er måske blevet ansat som børnehaveleder her på Kandu - siden du er så ivrig med at blande dig?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-12-14 14:23

Citat
Og hvad med dig bentjuul - du er måske blevet ansat som børnehaveleder her på Kandu - siden du er så ivrig med at blande dig?
Ja det er jeg - desværre er det nødvendigt med destruktive brugere som dig.....

Kommentar
Fra : netop

Dato : 05-12-14 14:29

Det er vi da heldigvis flere om at bestemme!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-12-14 16:30

Kæft hvor det kører her!

Kommentar
Fra : netop

Dato : 05-12-14 17:09

Citat
Kæft hvor det kører her!

Det kan man da vist godt sige JA til!

Kommentar
Fra : Urias

Dato : 05-12-14 17:27

Mandler mandler mandler, hvad med polypperne? Er der i det i hele taget nogen der interesserer sig for dem?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 05-12-14 17:31

Næppe...

Men de fås vist heller ikke i så mange versioner det er værd at tale om

Kommentar
Fra : Urias

Dato : 05-12-14 18:29

jo jo, i næsen, tyktarm, endetarm, underlivet hos kvinder, galdeblæren. - og som brændte.

Godkendelse af svar
Fra : netop

Dato : 05-12-14 23:00

Tak for svaret marken84.

I mangel af bedre og da "ingensolskin5" vil lade sig høre, giver jeg min meningsfælde points i stedet, så går de da ikke til spilde i det mindste...

Kommentar
Fra : Morgensutter

Dato : 22-05-15 14:20

nå så man må ikke være uenig med dig? Hvad er det for en sølle livsholdning?