/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Mini monitor 2"-10" batteridrevet ???
Fra : Jens_Jensen
Vist : 692 gange
20 point
Dato : 17-06-03 02:33

DAVS DU......

Jeg er på jagt efter en meget lille monitor ( mellem 2" og 10 ".)

Den skal køre på batterier eller kunne oplades, så jeg er uafhængig af 220v og 12v (fx. i bilen.)

Både farve, LCD og sort/hvid har interesse.

Må ikke være for dyr. (Pris vigtigere end kvalitet)

Den skal bruges til følgende trådløse micro-camera system:

http://www.swann.com.au/products/security/microcam/microcam.htm

HVAD SKAL JEG KØBE ???

SVAR MED BL.A. RELEVANTE WEB-ADRESSER.

Tak for svar.

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 20 point
Dato : 17-06-03 06:18

Casio laver små TV/monitorer, fra 2,2 - 8 tommers skærm i farver. De er normalt 2-3 gange så dyre i Danmark, som i udlandet. Jeg har set på nogle 7" multistandard TV & monitor i Dubai. Pris Ca. Kr. 650,00.
Jeg tror du skal på jagt efter dem på nettet (udland), for at få dem til fornuftige priser.
Der er også andre fabrikater, kan ikke huske hvilket.
Har set en transistorradio i Electric City, med indbygget S/H TV, der var relativ billig.
Husk det kamera du kigger på ikke er lovligt at benytte i Danmark.

MVH

Godkendelse af svar
Fra : Jens_Jensen

Dato : 26-06-03 16:04

Tak for svaret viskinge. Er jo også på jagt efter et trådløst micro kamera (skal kunne køre på batterier.) Kender du navnet på et superbilligt et ?? Dem jeg har set på var alt for dyre. Måske snakker vi noget a la trødløst web-cam ( kan det fås til batterier ?) Hvilket ?

Tak for alle dine svar - alvidende fader

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 26-06-03 16:52

Hvis du skal finde dem billigt, skal du til Hong Kong eller Kina. Har selv købt flere sæt. Priserne ligger på 300-350 Kr. for et kamera m/sender, en modtager m/videoudgang begge dele forsynes af 9v batteri eller adaptor (medfølger også) Det mindste kamera jeg har haft med hjem, måler 17X17X20 mm vægt 9 Gr.
Hvor man finder dem billigt i vores verdensdel ved jeg ikke.
Hvis du finder et sted hører jeg gerne om det.

MVH

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 15-07-03 15:40

Har lige set et 5,5" sort/hvid fjernsyn/monitor i Kvickly Pris Kr.189.50
Så får du det vist ikke meget billigere.

MVH