/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
opskrift til omeletmaker??
Fra : funck1
Vist : 1593 gange
100 point
Dato : 16-06-03 22:26

hej jeg har købt en omeletmaker på et loppemarked ( den var ny). desværre manglede der en brugsanvisning og opskrifter til den.
Er der nogen der ved hvor man kan skaffe en opskrift til den -- det er en hbh omelette maker,
m.v.h. Funck

Kommentar
Fra : Poe

Dato : 16-06-03 23:03

Har lige søgt lidt på nettet og fandt disse sider intersante:

http://www.dk-kogebogen.dk/info/link-til-os/retter/omelet.php
http://www.siomelet.dk/sw/frontend/show.asp?parent=8620&layout=0

Der er efter min mening, lidt til en hver smag!

Kommentar
Fra : funck1

Dato : 16-06-03 23:07

hej poe
det er mange gode opskrifter---men jeg mangler en brugsanvisning til hvordan man laver om dem i den omelette maker
m.v.h. funck

Accepteret svar
Fra : skattekat

Modtaget 100 point
Dato : 17-06-03 08:54

Gå ind i en forretning der sælger lignende apparater og hør om de ikke kan hjælpe dig med en adresse på importøren, som du så kan kontakte og be´om brugsanvisning.

"skattekat"

Kommentar
Fra : Poe

Dato : 17-06-03 12:25

Er de ikke bare at prøve sig lidt frem?

Godkendelse af svar
Fra : funck1

Dato : 18-06-03 10:39

Tak for svaret skattekat.