/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
jog med 12hk
Fra : Erik_F
Vist : 317 gange
120 point
Dato : 16-06-03 22:09

hvor stærkt kommer en jog til at kører(ca. selvfylgelig) med 12,00Hk ved 13500omdr.
med en ccm på 68,01 og en cylinderdiameter på 47,00mm, 24,00mm kaburater med membranstyret indsugning, 24-28mm KN-filter. udstødningen passer til cylinder, 4,00grams rullur i metrakits variaterskål

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-06-03 09:49

12 hk på 68ccm giver en litereffekt på 176hk, det er en rimelig barsk tuning. Du må nok forvente et stygt slitageproblem, idet de slags æder på holdbarheden. Hvis udvekslingen passer må mellem 100 og 110 kunne opnås ud af lige vej. Hvilket omdrejningstal ligger den med ved 30 km/t?

Kommentar
Fra : Erik_F

Dato : 17-06-03 17:29

5000omdr.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-09-03 12:45

Lånt fra Ibasa:

Hej kandu.dk spørger
Her kommer et ibasa standardindlæg.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Det er almindelig høflighed, at reagere på kommentarer / svar, så jeg vælger at tro, din manglende reaktion blot er en forglemmelse. Jeg vil bede dig om, såfremt der imellem svarene var noget, du kunne bruge til noget, at få lukket spørgsmålet.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så ACCEPTER venligst den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-03 17:16

Hvor hurtigt kom du til at køre, Erik?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-12-03 13:41

Nu har dette spørgsmål stået åbent i over et halvt år. Dette finder jeg ikke rimeligt og fjerner hermed abonneringen på det.

Spørgsmålet burde for længst være blevet lukket med et tryk på ”accepter kommentar som svar”.

Points’ene er brugt i det sekund man spørger, så der er ingen grund til ikke at acceptere en af kommentarerne.