/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Lær at synge!?!
Fra : Bolbroe3
Vist : 632 gange
37 point
Dato : 16-06-03 21:45

Kender du en hjemmeside, hvor man kan blive sin personlige sang lærer?

Eller.....

En god bog hvor du kan blive din personlige sang lærer?

Kommentar
Fra : sandbye

Dato : 16-06-03 22:37

Hey
Hvis jeg forstår dig ret ønsker du materiale så du kan undervise dig selv?

I så fald kunne bogen/cd: "Komplet Sangteknik" med Cathrine Sadolin været et godt bud.

Om bogen:
Komplet Sangteknik henvender sig til alle der beskæftiger sig seriøst med stemmen - professionelle som begyndere.
250 A4 sider - 280 illustrationer - 300 lydeksempler og øvelser på medfølgende CD
kr 498,-

Kommentar
Fra : sandbye

Dato : 16-06-03 22:45

Hey igen
Glemte lige en henvisning: http://www.sadolin.net

Kommentar
Fra : Bolbroe3

Dato : 22-06-03 15:59

Kan du ikke sende nogen af de øvelser der står i bogen til mig?

Kommentar
Fra : sandbye

Dato : 22-06-03 22:37

Har ikke selv bogen.
Og på den anden side, så skulle du nok selv gøre en indsats, hvis du tager din sang seriøst.