/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Allingåbro og skinnecykler
Fra : Tompe_10
Vist : 1306 gange
15 point
Dato : 16-06-03 21:31

okey så prøver vi igen

er der en der kender en hjemmeside til noget med skinnecykler man skulle kunne leje at sted omkring Allingåbro (i nærheden af Randers)

Kommentar
Fra : funck1

Dato : 16-06-03 22:06

hej
Hvis du søger under: djursland for fuld damp.----kommer du til skinnecyklerne ved alingåbro----der står også andet om djursland,
m.v.h. funck

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-06-03 22:07

Hej tompe_10. Jeg vil finde ruten til dig. Fandt den tidligere, man kom forbi Assentoft.
mvh ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-06-03 22:31
Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 15 point
Dato : 17-06-03 00:04

http://search.msn.dk/results.aspx?srch=105&FORM=AS5&q=leje+af+skinnecykler

Hej Tombe_10 på ovennævnte adr. tror jeg at du finder det du søger. Nu skal du ikke grine af mig igen. Om det så dur denne gang eller ej, så ønsker jeg en god tur. Det er vist pkt. 12.

sommerhilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 22-06-03 12:34

Tak for svaret ans.