/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Fuldmakt
Fra : scooter
Vist : 1509 gange
220 point
Dato : 16-06-03 16:29

Hej.

Jeg skal have lavet en fuldmakt hvordan gør jeg det. Jeg sidder på en boreplatform og min broder skal skal bruge
en for da det er mig der skal skrive under på den. Det drejer sig om jeg skal have en bil omregisreret og en ny
nummerplade hvorpå der skal stå WGI 1 så han måtte ikke skrive under. Så hvad skal der stå på den fuldmakt
jeg skal bruge. Jeg skal jo sende den med fax er det ok. PÅ forhånd tak for hjælpen.

SCOT.

Accepteret svar
Fra : dortedyg

Modtaget 230 point
Dato : 16-06-03 16:37

det skal stå: Jeg (dit navn )giver hermed (din brors navn + cpr.nr. ) fuldmagt til at (købe pladerne ?!?) på mine vegne.

Underskrift

Undersøg lige med modtageren først, om det er ok at du faxer den

/dortedyg

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 16-06-03 16:40

Hej scooter.

"Hermed giver jeg fuldmagt til XXXXX.XXX bosidende XXXXX.vej nr 36 0000 (bynavn)
mod forevisning af gyldig legimation"

Dette er en reel fuldmagt, og burde være gyldig. (selv på motorkontoret)

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : dortedyg

Dato : 16-06-03 16:58

Du skal nok skrive på fuldmagten hvad den dækker over - ellers kan den jo være til hvad som helst.

/dd

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 16-06-03 17:25

dortedyg> selvfølgelig. Modtager (af fuldmagten) samt modtager skal være specifikiceret og udskrevt til gældende instanst. Fik jeg hastet for hurtigt hen over det?
PS: CPRnr er ikke nødvendigt mod forevisning af gyldig billededokumentation, motorkontoret har alt på Ders skærm hvad de skal bruge - sålænge din bror har de rigtige papire med)
Men.....i skal begge 2 underskrive fuldmagten (glemte jeg at sige)

Det èr faktisk ret ligetil. Held og lykke med det.

Laurenzio

Godkendelse af svar
Fra : scooter

Dato : 17-06-03 00:25

Tak for svaret dortedyg.