/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Cykel-
Fra : jamera
Vist : 417 gange
50 point
Dato : 16-06-03 16:12

- der mangler da en kategori der hedder "Cykel" ?

Nå, men jeg kunne smaddergodt tænke mig at bygge sådan en "sofa-Cykel" som den du kan se her: http://www.hpv-klub.dk/selvbygger/python/

Jeg er dog ikke handy-man, så når jeg engang har fået samlet stumperne sammen, så mangler jeg en mand M/K der kan hjælpe mig med at svejse!!....Co2-svejsning skulle vist være det der holder bedst!?
Jeg er fra Århus, så hvis du lige kender en der kender en......helst i nærheden

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 16-06-03 17:41

Det ser da ud til at det er et fedt projekt! Held og lykke! Skriv lige hvis du får bygget den!

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 16-06-03 19:25

jeg har sofaen
Mvh Ole

Kommentar
Fra : jamera

Dato : 16-06-03 21:05

Ok xodeus, det vil jeg gøre, men der kommer nok til at gå et stykke tid ( jeg er jyde )

ole, kan man ligge i den?

Hvor bred er den?.......måske man kunne sætte hjul under den?

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 17-06-03 15:15

jamera. Jeg er også her fra Jylland! Så... Held og lykke med dit projekt!