/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
WP eller WIX
Fra : jansler
Vist : 683 gange
100 point
Dato : 20-10-14 07:33

Hej

Jeg har en hjemmeside i WP, som funkterer perfekt, men jeg overvejer at gå over til WIX, hvor der er større muligheder for at lave spændende design og opsætning.

Er der noget her, som har erfaring til WIX?

De kommentarer som jeg har fundet på nettet er fra 2011 og 2013 og der er sikkert sket meget med WIX siden

Har du erfaring, vil jeg meget gerne høre.

På forhånd tak.
Jansler

Kommentar
Fra : peque

Dato : 20-10-14 07:44

Tja kn kun sige - jeg har flere og flere kunder der vil væk fra WIX - så det er med hvilke øjne man ser på tingene!

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 20-10-14 07:58

Hvorfor vil de væk - er der en begrundelse?

Kommentar
Fra : peque

Dato : 20-10-14 08:07

Ja klodset firkantet og kan ikke lave de ting i frit design.

Det er lukket inde med deres kasser og ikke mindst betaling for brug af diverse plugins!

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 100 point
Dato : 20-10-14 12:04

Jeg bruger Wix, det er nemt og hurtigt at sætte sig ind i, og efterhånden er der så mange udvidelsesmuligheder, at begrænsningerne meget små, man kan sagtens indsætte Flash og HTML widgets.

www.genklange.dk (som langtfra udnytter mulighederne) er lavet i Wix.

Bl.a. fordi det er nemt at indsætte en fungerende shop, muligheden for at udsende nyhedsbreve og en masse andre administrative værktøjer gør det anvendeligt.

Godkendelse af svar
Fra : jansler

Dato : 21-10-14 14:19

Tak for svaret Kortoververden.

God dag
Hilsen
Janlser