/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Daisy, daller og diverse udgifter
Fra : Fnollerpige
Vist : 501 gange
3 point
Dato : 16-06-03 14:33

Hej

jeg kommer altså lige til, at skal have lidt luft her i dette forum - må bare ud med det.

d. 26. juni 2003 om 10 dage.... kommer HM Johnny Margrethe og hendes gemal Hans Henrik til byen. Det er sådan set osse meget interessant, med kongeligt besøg MEN idag da jeg skulle ned igennem byens hovedgade - blev jeg omdirrigeret fordi man lægger ny asfalt på .... fint nok - jeg tager gerne en omvej på 500 m - ikke noget problem der.

Nu er det imidlertid således her i Præstø, at samtlige veje, cykelstier m.m har skreget på "overfladebehandling" i det meste af de 20 år jeg har boet her ( mindes utallige livsfarlige cykelture, vanskeligheder ved at "hjembringe" divers branderter i eet helt stykke osv osv )

Ok fint Dronningen kommer - måske nogen så ville sige "Jammen så får vi da i det mindste gjort noget ved facaderne på husene i hovedgaden, asfalten, de grimme blomsterkummer og for en stund pakket "druk-sutterne" nede ved Aldi lidt væk!"

HA HA siger jeg så bare .... idag gik det så op for mig at : man asfalterer ned gemmen hovedgaden - hen forbi kommunen OG CA. 100 M. EFTER KOMMUNENS INDKØRSEL STOPPER MAN !! - altså der er lagt ny asfalt på den rute Johnny Margrethe skal køre på i byen.

Hold da kæft .... nu ligner byen et patchwork tæppe for NCC ansatte.

Jeg synes det er så dumt, og jeg er ikke anarkist eller noget andet, men den slags "falden-på-halen" irriterer mig da voldsomt. Som om hun overhovedet lægger mærke til det..... vi andre har kørt, gået og cyklet på det gennemsmadrede asfalt i mange år - tager hendes Kongelige rumpet så skade der af "Yyyhhh Henrí sikke det bumper her i Præstø!"

OG ???

Og den evige 2´er Hans Henrik skal på virksomhedsbesøg i det lokale supermarked der ejes af Købmand Niels Fog .... den biks har været ved at falde sammen siden - jeg ved ikke hvornår.
Nu skal der ordnes og repareres gulve, ryddes op udenfor osv osv .... fordi han skal dimse rundt dernede og sige "ahaaaa" med sin ulidelige, arrogante franske accent....
-jeg har handlet dernede i 20 stive år og brugt mindst 1 million kroner gennem årene på hans halvdårlige rejesalat m.m og hvad får jeg IKKE en hujende fis.....

Og så alle de pampere i byrådet, og andre instanser i kommunen der ikke aner hvor de skal gøre af sig selv i en næsten liderlig, euforisk sindsstemning tumper de rundt og råber "Dronningen kommer uuuhhh Dronningen kommer" Ja det gør hun .............OG ?

De penge det cirkus koster kunne de godt have brugt på noget andet .......

Det irriterer mig så meget at jeg overvejer at demonstrere d. 26. juni - jeg overvejer at stille mig i byen med en megafonfon og lave et "OPRÅB til folket!!!"

Aaaahhhh DET hjalp.

Tak.....
og nyd din dag i Præstø, Johnny Margrethe og vær sød at lægge mærke til den dyre, men pletvise asfaltbelægning - den har kostet mig mange penge!!!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-06-03 14:37

P.S Håber hun i sin Nytårstale omtaler det :

"I sommers var VI i mange dæjlige byer rundt om i det ganske,danske land .... specielt husker VI den dæjlige asfalt VI kørte på på VORES besøg i Præstø - må Gud bevare Danmark og kommunekassen i Præstø - de får brug for det!!"

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 16-06-03 14:42

He he

Ja, det manglede da også bare

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 16-06-03 14:43

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-06-03 14:45

---men jeg forstår dig sgu godt! Hils Johnny Margrethe og Hans fra mig, når du trutter i megafonen! (sku måske lægger turen omkring præstø og se den nye asfalt..)

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-06-03 14:46

Og skulle nogen være interesseret i Dronningens færd ses det på vel nok den mindst kønne hjemmeside i DK: http://www.praesto.dk/600/m2r/ heraf fremgår det så osse hvilke veje vi får asfalteret, blomsterpyntet m.v.

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-06-03 14:49

Ja har haft næsten "saftige" drømme om mig selv .... iført Megafon og svømmefødder, vadende gade op og gade ned og råbe mine landsmænd op....

"kammerater!! - tiden er kommet - langsomt går vores by i forfald, disse pampere, disse ådsler med næbbet nede i din - min - VORES kommunekasse.........."

*LOL*

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 16-06-03 14:51

Det er sgu mest synd for Mathilde på 9 år, som skal overrække blomster til dronningen. Har i set når Dronningen modtager blomster? Hun hiver bare kosten til sig uden at sige tak eller smile eller noget som helst, ja hun kigger ikke engang på blomsterne. Så lille Mathilde der har glædet sig og været nervøs står bare tilbage med en flad fornemmelse bagefter.

Bente

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 16-06-03 14:51

For et år siden var Henri på besøg på min mands arb.plads. I flere uger før fik de ansatte at vide, at de skulle rydde op ved maskinerne. Nogle af de ansatte blev sendt på et mini-kursus for at lære at tiltale ham korrekt, hvis nu han skulle spørge dem om noget mht. deres maskine. Og nogle ansatte skulle med ud foran fabrikken for at byde ham velkommen - de fik besked på at huske at vaske hænder. Alle folk var helt oppe at køre da han kom - og så var han kun i værkstedet i meget kort tid. Så jo der bliver gjort meget ud af få minutter.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-06-03 14:53

Det er ikke nemt at være dronning

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-06-03 14:55

jeg er fuldstændig kvæstet af grin over denne tråd, selvom jeg godt kan se det alvorlige i den.. "Har I set når Dronningen modtager blomster? Hun hiver bare kosten til sig uden at sige tak" .. jubel! Skriv noget mere, det lyser op på mit eksamensterperi!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-06-03 15:06

Op i r.... med Mathilde hun er vist som jeg husker det : yngel af disse pampere i byrådet eller i hvert fald barn af en der er noget ved musikken.....

Majbritt05 VASKE HÆNDER !!! .... havde jeg arbejdet der havde jeg sagt : "den lille franske narrehat skal vaske SINE hænder inden han rører ved mig - det er ikke til at vide hvor de sidst har været - det går rimeligt hedt for sig - festerne med Kiki Tholstrup og Roger Moore.... så få de franske pølser taget til dig, Fister!!!

Karina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-06-03 15:08

uha.. ynglen er dog uskyldig.. eller tror du på arvesynden?

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 16-06-03 15:09

Ja, det har jeg også hørt.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-06-03 15:10

Hvorfor er det ikke en anden sød unge i kommunen der overrækker denne kost ?

Fru Bentsen Petersen på Aggerhus som dronningen skal besøge er mine fætres mormor ( en sej dame ) min mor kørte fornyligt for hende i forbindelse med et bryllup i familien og min mor siger til hende " Nååeh jeg har hørt du får gæster, Fru Bentsen!!"

Fru Bentsen svarer : "Gør jeg det?"

"jaaah" siger min mor " Dronningen kommer jo på visit!"

"Nåååeh ja" svarede Fru Bentsen og pulsede på cigaren og sagde så ikke mere om det - der skulle sgu mere til, at imponere hende *LOL*

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-06-03 15:12

Ja ungerne kan ikke gøre for det, men det er dælme for indspist når alt vedrørende det besøg bevæger sig indenfor den samme lille sure kreds af Præstø-spidser.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-06-03 15:49

Fnolle for pokker. Du skal da ha' noget Valium, inden du koger over.

Skal jeg lige skrive en recept til dig? Eller skal jeg bare indtelefonere det? Hva' for et Apotek vil du ha' det på?

Tænk på hvor meget Kongehuset gør for Danmark!!

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-06-03 16:01

Hvis Daisy overhovedet skal gå på asfalten? Bliver den så ikke pakket ind i en rød løber? Er det en løber i låner fra kongehuset? Har i ikke en sprogskole, som Henrik kan besøge.
Jeg kan godt forstå din harme.

Sommerhilsen ans.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 16-06-03 16:16

Til Fnollerpige

Har du ikke prøvet med et læserbrev eller 10 i din lokale avis?

Det ville være sjovt at se om de ville optage dine grovheder om vores kongehus.

Det er jo sikkert ikke dem, der beder om al den særbehandling ALLE byer der får besøg på årets sommertogt giver, og sikkert bruger en masse penge på.

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-06-03 16:24

Bantam KLART DU ville se det som grovheder - du har altid haft et eller andet mod mig ...men det må du om
Jeg siger jo NETOP heller ikke at de forlanger særbehandling men at man TROR de forlanger det - det er jo ligesom det indlægget handler om HELLOOO !!!

Det var ikke for at være grov, du

Nej ans hun skal netop spankulere op ad hovedgaden uden rød løber ....

Ram - naaaah klarer mig!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-06-03 16:42

Jeg forstår din harme på den måde: Lad hende se byen, som den hele tiden har været. Nu er der repareret lidt hist og pist. Det næste spørgsmål er så. Hvornår bliver resten lavet? Ja kommer Daisy igen? Det er forståeligt, at der hvor man bor skulle der gerne være i orden uden et kongeligt besøg. Meld dig til valg i kommunalbestyrelsen. Håber på at du ikke misforstår mig.

mvh ans

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-06-03 16:49

ans - jeg misforstår ikke

Men det er lige præcis det - indtil videre er der ingen der har skænket slitage og forfald en tanke og så liiige pludselig !!!

Men nu var det osse mest det ironiske og homoristiske i det, jeg er godt klar over som Bantam siger ( lettere omskrevet !! ) at sådan er det bare.

Kommunalbestyrelsen - naaah ikke i så lille en by - de kender alt for meget til og om hinanden her.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-06-03 16:59

Jeg forstår godt det ironiske og humoristiske i det. Men som du selv skriver alle kender hinanden. Ja.. hvorfor skulle du så ikke sætte dit præg. Det kunne jo blive til byfornyelse.

mvh ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-06-03 17:25

Ja det er fjollet med alle de pampere, der skal gøre sig til over for hinanden og sig selv, for vores surt tjente penge.
Men ellers er jeg da Royalist, især til selskaber når jeg lige skal ha' en smøg ind i mellem.
Emesen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-06-03 17:46

homoristiske *GG ja ja ....
sikke noget bavl jeg skrev der.

__________________________________________________

Lad os lige få slået fast - jeg er osse stolt af, og glad for vores kongehus - det skal bare forblive som det er ..... ingen ændringer der.
vil bare lige slå det fast - så ingen føler sig trådt på hvad det angår

det der bare slog mig var det samme som ans skriver :"Lad hende se byen, som den hele tiden har været. Nu er der repareret lidt hist og pist"

Og så lige slutteligt .... Kongehuset længe leve .....

Fortsat god aften ....

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 16-06-03 17:50

Tag det dog som en oplevelse

Sren Rskilde og tak for i dag

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-06-03 19:22

Jeg går selv ind for at vi har et "kongehus". Men... kongehuset bør se landet som det er. Kommuner bruger mange penge på at det ser pænt ud, når Dronningen kommer på besøg. De penge kunne være brugt på f.eks. socialt arbejde i stedet for (eller asfalt). Samtidigt kunne "kongehuset" jo sige nej til gaver: Tøj, pelse, biler og sejlbåde. De får jo i forvejen en god "løn". Hvordan ville Møgeltønder ikke have set ud i dag, hvis prins Joachim ikke havde boet der?

Jeg har ikke noget imod kongehuset, men syntes at de burde betale noget selv.

Prins Henrik den ?????? har lige fået en ny sejlbåd. Hvorfor skulle han dog have den. Andre, der vil anskaffe sig en sejlbåd må selv betale. Nu vil jeg da håbe på at købmanden også har haft råd til at få nogle af prinsens vine på hylderne.

God dag, eller minutter, så længe det varer.

mvh ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-06-03 20:06

Helt og absolut enig med Ans.
Emesen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-06-03 21:11

Jo tak den får ikke for lidt hos Købmanden Niels Fog - han forstår at snobbe opad ....han er ( øøhhh var er ikke sikker på han er det p.t ) Formand i DA.

http://www.lo.dk/smcms/Fokus/Loenmodtagernes_EU/Hovedpersonerne/3201/Index.htm?ID=3201

så jo vi får nogle fine dyre franske dråber og en handel i hus måske : salg af Prinsens vine i Fog *GGGGG

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-06-03 21:40

Nåe ja forresten. Han laver jo også vin, men fine og fine, Bob Bob

Læs lige disse klip fra en anmeldelse af HMS Prinsen's vin, og læg mærke til journalistens humor

Prinsens vin anmeldt d. 23-12-2002 af TV2Vine@debedstevine.dk
Som et lille juleekstranummer kommer her med nogle dages forsinkelse en anmeldelse af Prins Henriks seneste vinøse indsats - Les Marches des Caix.
Sporene skræmmer og hidtil har der slet ikke været sammenhæng mellem pris og kvalitet for standard Caix-vinens vedkommende, men nu går det fremad.
Den ny anden-vin er et stort skridt i den rigtige retning, men nogen charmebasse er der bestemt ikke tale om. Lidt ligesom Prinsen selv har den sit væsen imod sig, men er sikkert god nok på bunden, når man giver sig lidt tid til at sætte sig ind i sagens rette sammenhæng.

Cahors laver definitivt gode madvine, men populære bliver de næppe aldrig. De er er tilknappede, strenge og ufolkelige. De kræver kendskab til området og dets madtraditioner, men så kan de være spændende og berigende vine, der har en stor identitet og er eksponenter for en rig lokaltradition. De har et vinøst særpræg, man ikke finder andre steder i Frankrig og på det bør man nok bedømme dem - måske igen ligesom Prinsen, som måske ikke er verdensmester til at selv fremhæve sine uomtvistelige, men grundigt skjulte kvaliteter.

Brug den ikke til julemaden, men prøv den til en velkrydret pastaret

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-06-03 21:45

Det var osse Fog`s vine jeg kaldte for fine vine - Prinsens kaldte jeg blot for vine.

Er godt klar over at hans druer ikke har skabt den store succes.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 3 point
Dato : 16-06-03 22:03

Fnollerpige, jeg synes stadig at du skal gå ind i kommunalpolitik. Måske får i så mere asfalt på vejene. Måske "Daisy" kommer igen. Så skal hun da se noget nyt. Men denne gang har de nok taget hensyn til "Daisy" hun er jo blevet opereret, og prins????? må jo ikke gå forrest og hjælpe hende.

Skal du selv stå med et lille flag og vinke?

smiler ans

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-06-03 22:55

Et flag tjo - for Dronningens skyld kunne det være meget skægt - men kan bare IKKE klare alle de selvtilfredse bøffer i byen....

Så nej jeg laver mig et koldt glas mælk og skåler for HM Dronningen hjemme på min egen terasse.

Måske jeg kunne logge ind her på Kandu og lave et simultan-trefoldigt leve for HM Dronning Margrethe Hip Hip Hurraaaaa.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-06-03 23:08

Hej fnollerpige.

Din første bemærkning: Skal lige have lidt luft, må bare ud med det.
Nu skal jeg også bare have lidt luft og ud med det. Kongehuset modtager så mange gratis gaver året igennem. De får biler, som de har nok af i forvejen. Når de ses offentligt er det alligevel i en af "kronebilerne" de kører i. Den, der så har foræret en bil til kongehuset, hvad får han af ud af det? Måske et billed i diverse medier når overrækkelsen finder sted. Her burde kongehuset sige nej til en bil og i stedet sige: Vi har ikke brug får den, men vi ved at institutionen?? mangler en bus til handicappede. Det denne bil er værd, brug i stedet pengene til at hjælpe institutionen. Ja så kunne der jo godt stå i medierne at kongehuset sagde nej til en gave, men videregav den til nogen, der havde meget brug for den. Hvorfor har Daisy ikke tænkt på det noget før? Det ender jo også med at vi skal være med til at betale til flere af deres garager.

Nå tilbage til Præstø. Får købmanden tilskud til ombygning af sin forretning? Det kunne da være hyggeligt hvis Daisy lige kom forbi hos dig og fik et glas mælk.

hilsen ans

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 18-06-03 23:57

Ja, jeg synes ( hvis jeg var Dronning ) det måtte være langt mere interessant at besøge borgerne derude hvor borgerne befinder sig - istedet for at klippe snore, og andre kedelige ting. Men måske det for HM er ren og skær forpligtelse.....

HM er til hver en tid velkommen til et glas mælk hos mig, og et indblik i en ganske almindelig danskers liv.

Købmanden - tilskud??? naaaah nu der kommer så fint besøg viser det sig nok at han har rigeligt at gøre godt med - han har jo blandt meget andet - min 1 million kroner til formålet.

Kørte forresten gennem byen idag på det NYE asfalt - det var som at køre på Egetæpper - kommunen har iøvrigt udtalt at resten af kommunen i en periode på 14 år fra nu også vil blive asfalteret.

Karina

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-06-03 11:10

Hej fnollerpige!

Så er det i morgen det sker. Daisy og prins H den ????? kommer på besøg. Har du nu forberedt dig?

Sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-06-03 11:14

karina har ikke tid.. hun er ude at købe ny kjole og få ordnet håret. Bagefter skal hun i megafon-forretningen samt købe grøn maling!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-06-03 11:17

skingur

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-06-03 11:22

Jeg troede at hun ville sidde i sin have og drikke et glas koldt mælk. Hun har åbenbart skiftet mening.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-06-03 13:42

Hej med jer .....

Grøn maling !!! naaaah jeg er jo ikke anarkist eller ballademager sådan generelt
Kan godt lide Daisy er bare træt af PRÆSTØ`s "spidser".

Nej skal ikke ned i byen imorgen .... det bliver ved mælken, men en lille ændring er der : jeg har store planer om et par skefulde Nesquick Kakaopulver i omtalte mælk, for som man siger : Skal der være fest, så lad der være fest

Karina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-06-03 17:00

Husk at røre rundt med det samme, for hvis pulveret bliver liggende i toppen, kunne det
blæse væk og evt. grise på spidserne's fine tøj.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-06-03 17:14

Emesen, ja det skal jeg nok huske .......

Lige en lille tilføjelse :

Vi har her i Præstø et renovations-system hvor vi får tømt skrald hver 14. dag - og det var i dag, men der kom ingen efter skrald imorges - og jeg ringede til kommunen ( var faktisk godt klar over hvorfor, men måtte bare liiige høre dem sige det!!! )

"DER BLIVER IKKE hentet skrald idag - måske imorgen eller ihvertfald senest fredag" !!!

HVORFOR ? Jo fordi kommunens skraldebil kører skidt og møg væk fra midtbyens containere, og andre steder - der bliver således tømt skrald hos private idag istedet for imorgen ........

Det er dælme for åndssvagt !!!!

så kan vi der bor uden for "Dronninge-zonen" sidde her i vores eget skrald og dunste .....

Karina

P.S HUSK nu allesammen at se Carsten Fischers program om Dronningen i Jubilæumsbyen Præstø på DR - ved ikke lige hvornår det kommer, men vender tilbage omkring det ..... husk ligeledes at lægge mærke til DER ER INGEN SKRALD >DER< hvor hun færdedes.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-06-03 19:13

Jeg vil da gerne se TV programmet fra DR, meeeen så skal du også stå et eller andet sted og vinke. Det er da for dårligt at "alt" bliver tilsidesat udenfor Dronninge-zonen. Som jeg tidligere har skrevet så ser Daisy ikke Præstø, som det er i det daglige, men i morgen er jo heller ikke det daglige.

Sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-06-03 21:15

Iorden ans, jeg sørger for at kravle op i fællesantennen, udelukkende for din skyld ----- håber så bare på de filmer fællesantennen

Nej det har du ret i - imorgen er bestemt ikke "almindelig"

Fortsat god aften ......

Karina

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-06-03 08:20

Hej Fnollerpige!

Så er det tid til at aflægge en lille rapport. Hvordan var så en ualmindelig almindelig dag i Præstø. Hvis du nåede op i masten har du vel haft det store overblik.

Nu kan du jo glæde dig over at affaldet bliver hentet, eller skal de først rydde op efter det fine besøg?

Sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-06-03 12:49

Hejsa

Nej skraldet blev hentet igår .....

og jeg tror da det gik fint, jeg var der jo ikke, men jeg kunne da se de havde vejret med sig.

ang. masten - tjaaa det nåede jeg desværre ikke, det kunne osse have været hip som hap - de kom slet ikke der forbi.

Jo det var vist en succes - sådan er det ihvertfald blevet udlagt - så det tror jeg på.

Ja, nu skal de allesammen lige komme sig - og forberede næste besøg - sidst Dronningen var her var i 1962 og så altså nu i 2003, og hvis hun holder den statistik har vi 41 år at forberede os i
;-D

Karina
Sommerhilsen til dig ans og alle andre

Godkendelse af svar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-12-03 14:01

Tak for svaret ans.

_______________________________________________

Tak til alle for en god og saglig debat ....
Nu kan vi allesammen glæde os til at TV2 og DR inviterer alverdens specialister i palietter, kniplinger, blomsterbinding, menukort, gæster m.m i studiet til brylluppet d.14. maj ( i og for sig osse godt nok - bare de gad lade være med at spørge om det samme hele tiden)

"Vi stiller om til Amalienborg...nej det gør vi ikke - jeg skal lige vide om...ææhhh om man er klar ved.... nej det er man ikke får jeg at vide - vi tager et stykke musik!!!!!"

Det bliver knaldgodt TV - håber de har Claus Hagen Petersen i studiet oss...
*puuuuf*

God Jul Allesammen

Karina

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-03 14:03

Hej Fnollerpige

Nu bliver der også lavet noget i København. Kronprinsen skal jo giftes, så indgangsforholdene til Vor frue kirke bliver renoveret, så selv handicappede kan komme ind. Det har været et ønske i meget meget lang tid.Måske er det fordi nogle af de kongelige gæster sidder i kørestol???????????? ja så er de da fri for at blive båret.

mvh ans og

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-12-03 14:07

*GGG

Ja godt Kongehuset osse har de to små prinser af Joachims - det tegner lyst for renoveringen i Danmark - der er jo både besøg, bryllupper osv nok til mange år endnu.

Vi skal såmænd nok få et helt pænt lille land ud af det.....

Karina