/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Honda cd50
Fra : Orsted_banden
Vist : 302 gange
50 point
Dato : 16-06-03 13:53

Jeg har en 90 cc motor på min honda cd50, og en 20 mm puch kaburator, er der nongen der ved om det ville hjælpe meget at skifte til en orginal 20 mm til en honda???

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 16-06-03 14:17

tror sgu ikke det gør nogen forskel, den får jo den samme mængde benzin....

btw, hvad kan du få den til at rende med 90ccm ?

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 16-06-03 15:16

den løber speedo ud, og det går cirka til 110-120... så en 130 stykker går den nok. er du sikker, det er jo en hel anden måde sådan en motor den suger på, og når jeg tar luftfiltert af kan jeg se der ligger benzin inde i bunden af kaburatoren

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 16-06-03 15:52

Hmm.... jeg tror sgu ikke rigtigt det gør den store forskel, men selvfølgeligt en original er jo lavet til den knallert, så det kan da godt være den fungere bedre eller et eller andet !

btw. en af mine venner har lige fået 110ccm på hans cd50'er, den er nok gal i hovedet !!! (se mere på www.moped.dk )

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 16-06-03 18:03

Hvor stærkt går den så??