/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Røg
Fra : mig-selv
Vist : 468 gange
10 point
Dato : 15-10-14 23:30

Citat
Kan vi ikke snart slippe af med de sidste fjolser der ryger. Rygere er de største egoister der findes. Vi gider ikke jeres klamme taber røg. Kom nu videre i livet, det er kun provinsklaphatte med en lav IQ der kan være så tumpe dumme at gå rundt med en klam cigaret i munden.
I ligner noget der er løgn. Jeg håber ikke en eneste af jer tror at I på nogen måde ser smarte ud, for det gør I langt fra. Det er lige det modsatte.
I brokker jer over at være forfulgt? I stinker og hoster og sviner med jeres røg og jeres skodder. I er helt grå i hovedet og ligner noget der er løgn.

Vi er i 2014. Hvad fanden er det der sker..

Hvad bliver næste gruppe der så skal ´aflives´.
Alle der går rundt med en flaske og skaber sig som tossede på gade og vej, og de er helt sikkert til mere skade end et par rygere der står og oser
For mange mennesker er det ligefrem med til at give dagen og vejen mening, og ligefrem lykke og glæde.

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 20 point
Dato : 15-10-14 23:52

Først opfandt mennesket Sex (Adam til Eva:Stå lidt til side,jeg ved ikke hvor lang den bliver),så tobak og sprut. Alle tre ting er kommet for at blive. Selvfølgeligt er der nogle dummenikker,der tror det kan reguleres. Men de tar grueligt fejl.

Ham der har lavet citatet,har det sikkert svært med det modsatte køn,på grund af ekstrem moderbinding. Derfor vil han aldrig nå længere end til konfirmand stadiet.

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-10-14 00:11

Citat
Kom nu videre i livet, det er kun provinsklaphatte med en lav IQ

Dem jeg ser stå med en flaske i hånden (uden for værtshuse), har altså IKKE meget mellem ørerne, så mon ikke de skulle væk først - før de gør skade på andres ? IQ.
Citat
I brokker jer over at være forfulgt?

Jamen vi er et forfulgt folkefærd, og vi brokker os ikke - ret meget.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 16-10-14 00:48

Det var dog et usædvanligt hadsk indlæg fra

Skyd de sidste rygere
Loggi har modtaget -25 point for dette tip
Fra : Er ikke onlineLoggi   Vist : 37 gange

Dato : 15-10-14 21:19

Han/hun burde da vist finde sig et andet sted at slå sine folder...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-10-14 04:52

Vedkommende skulle sikkert bare lukke noget indeholdt Metangas ud, der trykkede for meget i ryger´s nærvær.

Men sådan noget gas har det også med at hørme, samt nogen påstår at det også går ud over klimaet.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 16-10-14 11:09

Citat
Loggi har modtaget -25 point for dette tip

Hmmm, det undrer mig, at h*n får 25 point, når der ikke er givet en eneste stjerne.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-10-14 12:36

De er TRUKKET fra vedkommendes i forvejen opsparede points, ikke lagt til = straf point

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 16-10-14 14:59

Citat
Kan vi ikke snart slippe af med de sidste fjolser der ryger. Rygere er de største egoister der findes. Vi gider ikke jeres klamme taber røg. Kom nu videre i livet, det er kun provinsklaphatte med en lav IQ der kan være så tumpe dumme at gå rundt med en klam cigaret i munden.
I ligner noget der er løgn. Jeg håber ikke en eneste af jer tror at I på nogen måde ser smarte ud, for det gør I langt fra. Det er lige det modsatte.
I brokker jer over at være forfulgt? I stinker og hoster og sviner med jeres røg og jeres skodder. I er helt grå i hovedet og ligner noget der er løgn.

Vi er i 2014. Hvad fanden er det der sker..
Hvem har skrevet dette..?
Det viser med al tydelighed at vedkommende er en intolerant egoist, en provinsklaphat med lav IQ, og egentlig burde modtage en dummeflad.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-10-14 15:54

Citat
Hvem har skrevet dette..?
http://www.kandu.dk/tip22493.aspx

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 16-10-14 16:31

Tak for kigget

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 16-10-14 19:32

I Norge har de forsøgt at afskaffe rygning ved at hæve prisen på en pakkecigaretter til 90 kr. Og hvad fik de ud af det. Der er stadig lige mange der ryger.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 16-10-14 22:06

Lad dog folk ryge, hvis det er det de vil. Det kan squ da ikke være mere skadeligt end at vente på toget på en DSB-perron - eller bevæge sig ud i myldretiden i en større dansk provinsby. Nu nævnte jeg med vilje ikke København, thi byen er eksponent for de allerfleste lungekræft tilfælde i Danmark - Astma og allergi tilfælde er utallige i Københavnstrup -og alligevel er det "provinsklaphattene" der bliver benævnt som de skøre.

Tak skæbne for, at jeg er flyttet langt væk fra min fødeby København. Allerede for 20 år siden kunne jeg så småt begynde at føle hvor det bar hen. Byen blev befolket af jyder, som indbildte sig, at hvis de flyttede til København, var de en smule mere og bedre end andre gode folk.
Københavnere nu til dags, er tilflyttende landsbytosser, som er blevet til storbytosser, hvilket så gjorde, at de ægte københavnere flyttede til provinsen.

Mit råd til rygere: Ryg alt det i vil, mig generer det ikke - og skulle det ske - det sker ad og til - at jeg får lyst til en smøg, håber jeg da, i giver en - så'en bare for hyggen skyld.

Jeg er som sagt holdt op med at ryge. Det skyldes ikke fanatisme, eller, at jeg synes rygere er nogen fæle nogen, næææææ, jeg kunne sagtens regne ud, at hvis jeg ikke røg, kunne jeg spare i omegnen af 11 -12000 kr. årligt - det har jeg så valgt, fordi, nu kan jeg dyrke min amerikaner 4x4 - Jeep Wrangler - uden jeg teoretisk set skal ha' en krone op ad lommen.
Kort sagt, hver sin lyst......Nå, nu fik jeg lyst til en smøg, jeg går ud og starter de 8 cyl. op, så bliver jeg kureret for den trang...

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 16-10-14 22:08

Citat
De er TRUKKET fra vedkommendes i forvejen opsparede points, ikke lagt til = straf point

Så gi'r det straks mere mening.

Tak for opklaringen.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 18-10-14 14:47

Og stakkels denne mand på scooter ryger i kloak

http://www.hyggestedet.dk/flashplayer/hyggeplayer.php?videoid=2790786

Kommentar
Fra : dummies_pomfrit

Dato : 02-11-14 23:21

Er det ikke noget med, at man mister 17 minutter af sit liv hver gang man ryger en cigaret...
Det syntes jeg at have hørt nogle forskere havde beregnet.

Jeg syntes man skal tilbyde alle rygerne, gratis rygestop-kurser.
Der dør årligt flere mennesker af passiv rygning end af trafikuheld i Danmark
http://www.b.dk/debat/passiv-rygning-er-doedsens-farligt
http://www.fagbladet3f.dk/2-sektion/lev-bedre/cb4d8575b27b4488ba1ae4f76ae72436-20140805-kvit-smoegerne-saadan-goer-du

Rygning er skadeligt for dig og dine omgivelser.
Så gør dig selv og samfundet en tjeneste. Og kvit smøgerne.

Mvh.
dummies_pomfrit

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-12-14 18:27

Citat
Og stakkels denne mand på scooter ryger i kloak

PLETSKUD, eller hedder det fuld hus i bowling verdenen... har set den før men altid godt med et grin i ny og næ..

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 01-12-14 18:31

Tak for svaret Mosebaek.
Nogen skal have point, og det siger jo det hele.

Men den med sprut og? mon ikke EGOISMEN og ´her kommer jeg´ kom før - man dummer sig.