/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Hvilket kort skal jeg vælge til 5.1 kana~
Fra : noname_nolife
Vist : 316 gange
50 point
Dato : 16-06-03 11:50

Jeg går og skumler over at købe et sorrund kort til min pc..MEN hvilket skal jeg købe...det er mest til musik og spil..og en smule dvd..??? men nok mest til at GAME til...
Hvilket er at foretrække og hvilket er ok til prisen...
Har kikket på Sandberg Sound Boost 5.1, PRODIGY 192 og MAYA 7.1..det er lige fra billigt til DYRE kort....

Jeg køre Xp....og det skal helst virker 110 % under det..??
Ps..nogen spil der er COOL...i 5.1(sorrund)

Hilsen NoNo

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 16-06-03 12:17

Hej NoNo

Jeg ville overveje soundblaster Audigy. Det er mindste EAX model, men den kan stort set det samme som de dyrere kort.

Er det til spil er EAX, mindst ligeså vigtigt som suroundsound, da mange nye spil understøtter det. Det er her du får mest for pengene efter min opfattelse

mvh srhansen

Kommentar
Fra : andy40

Dato : 03-07-03 03:18

Jeg vil kraftigt anbefale et Audigy Player kort. Har det selv, ikke haft problemer med det og det gir en drønflot lyd.

Om du så vil vælge en Audigy2 er så op til dig. 2'eren er mere for dem der skriver, laver musik via MIDI.

mvh

Andy

Kommentar
Fra : peace135

Dato : 30-03-04 13:56

terratec har lavet en del gode lydkort til 5.1